Indrooglijn?

<p>Dames, willen jullie even meekijken? Vandaag mijn nod, afgelopen twee dagen alleen maar heeeeel lichtroze afscheiding. Net vanuit werk getest, dus geen ochtendurine. Binnen 5 minuten niets te zien, na 15 minuten wou ik hm weggooien en dacht ik ligt atreepje te zien. Heb hm ff uit elkaar gehaald voor de foto...ik weet, het is niet meer geldig, maar misschien hoor ik een geluksverhaal. Zelf meerdere miskramen gehad :( </p><p>Dank voor t meekijken!</p><p>
qzem6o5ovma7.jpeg
</p><p> </p>

Tja hij is wel heel licht en inderdaad na aflees tijd. Morgen ochtend gauw weer een test doen! Maar het kan best dat hij positief gaat zijn! Spannend zal voor je duimen ?

Sluit mij aan bij Suusx. Hopelijk morgenvroeg meer duidelijkheid. 
Met een geluksverhaal, zo begon het bij mij ook! Nu 17,5 week zwanger. 

Bij was het hetzelfde ik zag niks en mijn partner zei 10 min later volgens mij zie ik wel iets. Tegen het licht houden en toen zagen  we een heel licht streepje pas 3 dgn erna ongv. Een duidelijkere streep! 
Dus de hoop is nog niet verloren! 
Heel veel succes, ga voor je duimen.

Vandaag nog weer een gedaan, lijkt duidelijker nu, maar normaal zou je denken dat ie rozer zou moeten zijn, omdat ik drie dagen over tijd ben? 

https://www.mupload.nl/img/oihk4fmzjp.jpeg

Ja geen idee, normaal wel regelmatige cyclus hoor. Weet niet of een late innesteling überhaupt kan haha...ik test over twee dagen nog een keer ☺️

Terug
Bovenaan