Indroogstreep Kruidvat Early

<p>Hi meiden. <br />Een vraagje, heeft iemand ervaring met de Kruidvat early testen? Ik heb vanmiddag getest en zag negatief dus gelijk weggegooid en nu kijk ik weer en zie ik dus een vage blauwe plus, vaag maar ook wel duidelijk te zien. Is dit een indroogstreep? Heeft iemand dit ook gehad? Ik heb natuurlijk geen geduld :-(</p>

Heb ik ook gehad. Heb je een foto van de test? Voor deze moet het echt binnen de afleestijd een duidelijke streep zin die even dik is als de horizontale. Verder hebben Dieze testen ook echt vaak een redelijk goed zichtbaar voorgedrukte streepje al. Hier had ik in de afleestijd geen streep, maar na een uur ineens een super duidelijk lijntje. Achteraf was het voor mij nog veel te vroeg om te testen en kon die nog niet eens positief zijn. Dit hoor je helaas vaker met deze testen.. Ik zou morgen testen met kruidvat 2v5 of cb digital, die zijn betrouwbaar! 

Oke dankje voor je reactie.. ik ging idd ook uit van een duidelijke lijn binnen de afleestijd dus vandaar ook maar gelijk weggegooid tot ik net beter keek en wel gewoon een lichte streep zie. Ik weet niet hoe ik een afbeelding moet toevoegen!!! Ik krijg morgen wat testen binnen van Sensitest dus probeer die dan! 

Vervelend van die onzekere testen hè! Sensitest is ook zeker betrouwbaar. Probeer ook echt alleen binnen de afleestijd te kijken, anders maak je jezelf alleen maar gek en onzeker.. Laat weten wat eruit komt, zal voor je duimen! 

Hoi,

Ik heb een early test van de action geloof ik. Ik kreeg pas na 10 minuten een heel licht streepje, dus vertrouwde het ook niet. Toen meteen een clearblue gekocht en gewacht tot de volgende ochtend. Daar stond 1-2 weken zwanger!

Hoop voor je dat het is gelukt. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! ?

@Christiana Oh dat is wel een hoopvol verhaal. Ben heel benieuwd. Ze zijn nog niet binnen met de post dus moet nog even geduld hebben. Ik heb vanmorgen weer op de test gekeken en toen was er echt heel duidelijk een blauwe lijn zichtbaar. Gek toch....... pff wel rot als zo'n test valspositief kan zijn.

Ik zou het nog laten weten, net kwamen de testen van Sensitest binnen en het was negatief. Eigenlijk wel verwacht. We zijn net pas bezig in ronde 1 maar vorige maand wel al een paar keer onbeschermd gedaan, toen eisprong niet gevonden. Dus toen ik wat voelde en door de onregelmatigheid dacht ik zou het dan toch....... maar nee. 

Terug
Bovenaan