Indroogstreep?

<p>Hey dames,</p><p>Ik hoor graaaaaag even jullie ervaringen. Om met de deur in huis te vallen, ik weet dat je na testen eigenlijk niet meer op de test moet kijken maar hey.. Wie van ons heeft dat niet gedaan? <br />Lang verhaal kort, wij zitten in onze 2e ronde voor een 2e kindje. Op CD43 ein-de-lijk mijn eisprong gevonden (en hoe..) en zit nu op 12DPO. Normaliter heb ik een luteale fase van 11 dagen en heb sinds twee dagen heel erg licht bloedverlies, dit komt niet eens in het maandverband terecht alleen af en toe bij afvegen een veegje rood slijm. De hele ronde al het gevoel dat dit de ronde is dus met veeeel onrust en zenuwen toegewerkt naar het testmoment. Gisteren getest, heeeeeel vaag lijntje te zien. Echt een tuurlijntje, dus als negatief beschouwd. Vanmorgen weer getest, niets te zien. Tot ik thuis kwam net en de test nog op mijn nachtkastje zag liggen. Nog nooit zoiets gezien bij de test van de kruidvat dus vraag me echt af wat ik hier nou weer mee moet. Misschien dames hier die er ervaring mee hebben? Natuurlijk test ik nog door de komende dagen (mits mijn menstruatie niet doorzet) maar ik ben even benieuwd.</p><p>Foto:</p><p>
nn95xb3x.jpg
</p><p> </p><p>Kusjes</p>

De tweede test is verzopen, dus die zou ik zelf niet vertrouwen.. Bij beide zie ik zelf geen roze streepje maar meer grijzig. Zelf zou ik vooralsnog uitgaan van een indroger. 
Natuurlijk hoop ik wel voor je dat het toch een voorteken is en je over een paar dagen alsnog vet positief test.
Op 12dpo hoef je nog niet positief te testen, dus er is zeker wel hoop :)

[quote quote=10346471]
De tweede test is verzopen, dus die zou ik zelf niet vertrouwen.. Bij beide zie ik zelf geen roze streepje maar meer grijzig. Zelf zou ik vooralsnog uitgaan van een indroger.
Natuurlijk hoop ik wel voor je dat het toch een voorteken is en je over een paar dagen alsnog vet positief test.
Op 12dpo hoef je nog niet positief te testen, dus er is zeker wel hoop :).
[/quote]
Ah dankje voor je reactie! Had dit nog niet eerder gezien. We gaan het wel zien over een aantal dagen, meer dan wachten kunnen we helaas toch niet..

Spannend altijd :) was de eerste test met dat lichte lijntje wel binnen de afleestijd? Dan zou ik zelf morgen nog eens testen hoor, en me dan goed aan het aantal druppels urine houden die op zo'n test gaan. 
Ik vind de 2e test wel heftig voor een indroger namelijk maarrr ivm buiten de tijd en verzopen zou ik hem ook niet durven vertrouwen... 
Ik ga in ieder geval duimen voor je! :) 

[quote quote=10346476]Spannend altijd ? was de eerste test met dat lichte lijntje wel binnen de afleestijd? Dan zou ik zelf morgen nog eens testen hoor, en me dan goed aan het aantal druppels urine houden die op zo’n test gaan. Ik vind de 2e test wel heftig voor een indroger namelijk maarrr ivm buiten de tijd en verzopen zou ik hem ook niet durven vertrouwen… Ik ga in ieder geval duimen voor je! ?[/quote]
dat vind ik dus ook. De indrogers die ik op internet vind zijn echt van die dunne lijntjes. Bovenste lijntje was er misschien heel iets na afleestijd, maar zeker niet veel. Ik ga morgen of overmorgen denk ik inderdaad nog maar eens testen. 

Mijn eerste test was net zo licht als de bovenste van jou.. Moest bijna scheel kijken om hem te zien.. Ondertussen 22 weken zwanger.. 
Dus ik heb hoop ????

Ik zie ook een licht lijntje op de eerste test! De tweede test inderdaad verzopen. Zou morgen nog een keer testen inderdaad, ik duim voor je!

Terug
Bovenaan