<p>Hey dames,</p><p>Ik hoor graaaaaag even jullie ervaringen. Om met de deur in huis te vallen, ik weet dat je na testen eigenlijk niet meer op de test moet kijken maar hey.. Wie van ons heeft dat niet gedaan? <br />Lang verhaal kort, wij zitten in onze 2e ronde voor een 2e kindje. Op CD43 ein-de-lijk mijn eisprong gevonden (en hoe..) en zit nu op 12DPO. Normaliter heb ik een luteale fase van 11 dagen en heb sinds twee dagen heel erg licht bloedverlies, dit komt niet eens in het maandverband terecht alleen af en toe bij afvegen een veegje rood slijm. De hele ronde al het gevoel dat dit de ronde is dus met veeeel onrust en zenuwen toegewerkt naar het testmoment. Gisteren getest, heeeeeel vaag lijntje te zien. Echt een tuurlijntje, dus als negatief beschouwd. Vanmorgen weer getest, niets te zien. Tot ik thuis kwam net en de test nog op mijn nachtkastje zag liggen. Nog nooit zoiets gezien bij de test van de kruidvat dus vraag me echt af wat ik hier nou weer mee moet. Misschien dames hier die er ervaring mee hebben? Natuurlijk test ik nog door de komende dagen (mits mijn menstruatie niet doorzet) maar ik ben even benieuwd.</p><p>Foto:</p><p>
</p><p> </p><p>Kusjes</p>