Indroogstreep?

<p>Ik heb gisteravond een test gedaan, na een paar minuten kreeg ik 1 streep. Daarna heb ik er niet meer naar gekeken, maar vanochtend zag ik 2 strepen. Is dit een indroogstreep? Hij is van het merk Healthypharm. </p>

Ik zou voor de zekerheid vandaag of morgenochtend gewoon nog een test doen, dat is de enige manier om het zeker te weten.

Succes!

Wanneer je buiten de afleestijd een streep krijgt is het niet betrouwbaar. Helemaal als er een nacht tussen zit. Zou idd morgen vroeg nog een keertje proberen met ochtend urine. Hoop voor je dat je dan ook 2 strepen krijgt.
succes?

Poeh dit zou wel een hele duidelijke indroogstreep zijn, maarrr buiten de afleestijd is inderdaad niet betrouwbaar. Ik zou nog een test doen, misschien met de Kruidvat 2 voor €5,-? 
Ik ga duimen voor je in ieder geval! 

Ik kreeg de streep ook pas na 10 minuten te zien ipv de 3 minuten die op de beschrijving stond. Hierdoor dacht ik ook dat het niet geldig was, maar ben mooi al 10 weken zwanger! Dus ik weet niet hoe lang je gewacht hebt? Anders indd gewoon een nieuwe test doen ? als je al op je NOD zit kan je gedurende de hele dag een test doen.
Hopelijk goed nieuws!

Terug
Bovenaan