Indroogstreepje?

<p>Dag dames,</p><p>Wat maken jullie hier van? Test van de Action.</p><p>https://www.mupload.nl/img/ctnckd.jpg</p><p>Zou in 5 min afgelezen moeten worden volgens de gebruiksaanwijzing. Ik dacht wel wat te zien (of maak ik mezelf gek) maar pas later wat duidelijker dit streepje. </p><p>Is dit nu het befaamde indroogstreepje? Ik heb nog een andere test gedaan en die was negatief (alleen niet met ochtendurine). </p><p>Ik voel me namelijk helemaal niet zwanger dus ga er toch uit van een indrooglijntje. Uiteraard wacht ik paar dagen en dan nieuwe test met wel ochtendurine, was benieuwd of iemand dit ook wel eens heeft meegemaakt met een Action test.</p><p>Bedankt vast! xxx</p><p> </p>
 
Hoi
 
Dit lijkt op een vroege en prille zwangerschap dus heel voorzichtig gefelixiteerd.
Ik heb er geen ervaring mee. Maar nu 9.4 weken zwanger en in begin geen symptomen die kwamen met 6 weken nu medicatie voor misselijkheid haha.
Succes en ben benieuwd let us know over een dag of 2 met ochtend!
 
Liefs 
 
Ik zie toch wel echt een streepje, als ik jou was zou ik kv 2v5 proberen want die worden veel sneller en duidelijker positief
 
Hee, dat had ik ook! Dacht toen ook dat het een indroogstreepje was... maar dat bleek achteraf dus niet zo te zijn. Test over een dag of 2 nog eens met ochtend urine. Alvast voorzichtig gefeliciteerd! 
 
Zo had ik dat ook een week geleden! Na twee dagen weer geprobeerd en weer een vaag streepje. Toen een cb en die gaf aan 1-2 weken zwanger! 
 
Nog een keer een gewone test gedaan gisteren en die had een duidelijke streep! 
 
Gewoon even wachten en dan nogmaals testen, succes!
 
Terug
Bovenaan