Indroogstreepje?

<p>Hallo allemaal, </p><p>Vanochtend (rond 11, na uitslapen) een test gedaan. Toen dacht ik niets te zien. Vanmiddag wilde ik de test opruimen, zag ik opeens toch een lijntje. Zou dit een indroogstreep zijn? Op de foto zie je de test van vanochtend naast de test van 5 dagen eerder. Daar is geen indroogstreep. Allebei testen zijn de 2 voor 5 van de kruidvat.</p><p> </p><p>Wat denken jullie? En wanneer is het verstandig om nog eens te testen, hcg werd niet iedere dag meer toch? </p>
 
Dit lijkt mij persoonlijk geen indroogstreepje omdat hij beetje roze is. Indroger is vaak echt gelig. Je kan morgenochtend gewoon weer een test doen hoor. Hcg verdubbeld normaal elke 2 dagen maar je weet niet in welk moment je nu zit miss was dat morgenochtend 2 dagen geleden. En de ene maakt sneller hcg aan dan de andere. Ik heb persoonlijk 4 dagen voor NOD licht streepje en dag later echt knal test. Succes met ongeduldig wachten tot morgen ?
 
Ik zou gewoon morgen nog een keer testen. Officieel mag je deze test niet meer als betrouwbaar beschouwen, omdat het aflezen wat langer heeft geduurd. Ik heb hetzelfde gehad en de volgende ochtend een mooi streepje op de test. Hopelijk voor jou ook! Succes!
 
 
 
Thanks voor jullie reactie. Ben ik dus niet de enige die toch een (indroog)streepje ziet. Ga morgen wel even opnieuw testen en anders maandag nog maar een keer. Zit nu in ronde 5!
 
Hoi,
Dit lijkt mijn test wel die ik 5 dagen voor NOD had gedaan toen ik zwanger was! Ik zie duidelijk een gekleurd streepje. Indroger is meer gelig/grijzig. Mijn test van toen was overigens ook na de afleestijd maar bleek toch echt zwanger! Zou nog een testje doen. Succes!
 
Zonet weer een 2v5 test gedaan; helaas witter dan wit. Ook nu een kwartier later geen stiekem streepje te bekennen :(. Temperatuur vanochtend ook 0,3 lager dan normaal. 
Maaaar..  dat hoop ik te mogen wijten aan dat ene wijntje en dat ik 3 uur later op bed lag dan gewoonlijk. 
Ik baal zo. 
 
Terug
Bovenaan