Indroogstreepje?

A

Anoniem

Guest
<p style="text-align: center;">Hoi allemaal</p><p>ik heb testen gehaald bij kruidvat 2v5 en heb het afgelopen donderdag 19e een test gedaan binnen de tijd dat het geldig is was er geen 2e streep zichtbaar dus negatief en had ik het maar in mijn kastje gelegt. Vrijdag wel wat krampjes gehad en zaterdag licht bloedverlies (moet ongesteld worden de 23ste).</p><p>nu zondag 22ste wilde ik toch nog 1 keer naar de test kijken en ik zie ineens een 2e lichtroze streepje?het is wel zichtbaar maar dit is buiten te tijd geweest en de meeste zeggen dan dat het niet meer geldig is. Is dit dan een indroogstreepje?</p><p>Ik wacht even mijn menstruatie af maar ik slik wel de pil en heb het idee dat het niet meer goed werkt aangezien ik wel een paar dagen diarree had en braken.</p><p>ik had wel ergens op internet gelezen dat als je zwanger bent geraakt door de pil heen omdat ie het niet meer goed werkte dat je wel zwanger bent maar je weet het nog niet en dat je door je pil een nepmenstrautie kan krijgen?</p><p>alvast bedankt voor de reacties</p><p> </p>

Na de aflees tijd is de test niet betrouwbaar. Het klinkt zeker als een indroogstreep. Zou als je twijfelt of je misschien toch zwanger bent later nog een test doen wanneer je dan ongesteld zou moeten worden of ruim een paar dagen daarna, dan is de kans als je zwanger bent dat de test aanslaat groter.
succes 

Terug
Bovenaan