Indroogstreepje?

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi iedereen,  Vandaag zou ik 1-2 dagen overtijd zijn (onregelmatige cyclus), echter positieve LH piek op 2 april.  Vanochtend een test gedaan in het donker, helaas negatief, snel weggelegd. Echter pijnlijke borsten, geen menstruatie en af en toe steekjes in onderbuik links en rechts. Ik pakte 4 uur later weer mijn test en zag een streepje. Ik ging vergelijken met tests van de vorige ronde en hier zie ik ze niet duidelijk.  Wat denken jullie (zie test 19-4)? Je ziet namelijk als je goed kijkt bij 16-3 ook wat. Ik ga over 2-3 dagen gewoon maar weer testen mocht de menstruatie uitblijven.   </p>

In de bijsluiter van de test staat hoe lang hij na afname nog betrouwbaar is. Vermoedelijk is dat korter dan 4 uur.
Ik zou zeggen, probeer het binnenkort opnieuw. Als je echt zwanger bent, komt dat plusje vanzelf. Misschien heb je net iets te vroeg getest waardoor het zwangerschapshormoon nog iets te weinig in je lichaam aanwezig is.
Succes !

Dat ziet er echt niet uit als een indroogstreepje. Zijn dit die van de kruidvat 2v5? Daar heb ik nog nooit een indroogstreepje gehad. De streep op van vandaag is best wel duidelijk. Misschien later vandaag nog een keer testen of morgenochtend als je ochtendurine wilt gebruiken....

Deze zijn van dr. Original. Heb vandaag 2v5 vd Kruidvat gekocht, ik ga er een morgenochtend gebruiken. 

Dit lijkt een positieve test. Hij wordt ook steeds donkerder. Kan me niet voorstellen dat een indroogstreep zo donker is.

Dus (voorzichtig): Gefeliciteerd!!!!

Helaas ongesteld geworden, inmiddels al 4 dagen. Zal wel een indroogstreepje zijn geweest. 

Terug
Bovenaan