indy geboren!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
aangezien ik hier ook een tijdje op het forum heb gezeten wou ik jullie even laten weten dat ik afgelopen disndag bevallen ben van een mooie dochter indy.
ze woog bij haar geboorte 3510gram en is 49cm lang.
de doet het verder harstikke goed,zelfs s,nachts slaapt ze door.
ze lijkt vee op de anderen met haar pikzwarte haartjes,en we zijn dan ook supergelukkig
met dit nieuwe wereldwondertje.
liefs sil

Gefeliciteerd met je dochter!!!
Mooie naam ook daar moet een mooi kindje bij horen.
Geniet van je wondertje en je roze wolk!

Monique (moeder van Joly en Luna)

Hoi Sil,

GEFELICITEERD met de kleine Indy.

Wat heerlijk dat ze al doorslaapt 's nachts.

Geniet maar lekker van je kraamtijd en van je kleine meid, laat je maar goed verwennen.

Kruimel (mama van Tessa 18-10)

Hoi Sil,

Gefeliciteerd met de geboorte van Indy! Fijn dat alles zo goed gaat. Wat heerlijk dat ze al door slaapt zeg - dat doen niet veel babietjes haar na. Hoe vinden de andere kids hun nieuwe zusje?

Misschien dat je me nog wel kent van het moeders juni 2006 forum. Ik heb op 10-10-07 een zoon Daan gekregen. Met een aantal van het juni 2006 forum kletsen we nu op een besloten msn forum. Eén van de meiden daar had al gespot dat Indy geboren was, ik had het dus al gelezen. Er zijn al heel wat broertjes en zusjes voor juni 2006 kindjes in de maak. in februari/mrt wordt het een echte babyboom!

Nogmaals gefeliciteerd!

Leonie (moeder van Roel 03-06-06 en Daan 10-10-07)

Hoi,
Misschien een beetje laat, maar van harte gefeliciteerd met je dochter. En wat een prachtige naam, maar natuurlijk vind ik dat, want mijn oudste dochter heet ook zo!
Heel veel geluk met Indy en als ze net zo lief is als die van mij ( wat vast het geval is) dan wordt dat geen probleem.

Groetjes,
Ivy

Terug
Bovenaan