indy lacht ,zo lief he!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
indy is nu 5,5 weken oud en ze had al gelachen met 3 weken maar dat was maar een keer.
ze begint nu echt voluit te lachen als je tegen haar praat.
ook maakt ze er dan geluidjes bij.
afgelopen maandag naar het buro geweest en ze weegt nu 3930gram en is 52,7cm lang.
ze zit onder het gemiddelde qua lengte maar dat zijn we wel gewent,ben zelf ook maar 1,59cm en mijn man is niet veel groter.
red me prima zo met de kids allemaal maar zal wel blij zijn als de kerstvakantie begint,even geen geren en gevlieg naar school.
de puppy,s doen het ook harstikke goed en ze mogen over 2 weken het nest verlaten.
we zijn er al eentje kwijt maar voor de rest ben ik niet bang want het zijn zulke scheetjes.
ik heb nog steeds last van mijn gewrichten en het lijkt er dus echt op dat ik reuma heb.sta nu onder controle van de reumatoloog.
nou meiden hoop ok eens weer wat van jullie te horen.
liefs sil

hoi syl

ja hier gaat het ook wel lekker, yasser doet het goed hij groeit als kool en is ook zo schattig he!!!!
alleen rommelt hij snachts heel erg steeds wakker en is alleen stil als hij op mijn buik ligt ,, ik word dus elke dag gebroken wakker pfff aan de andere kant ben ik blij dat hij wel wat slaapt zodat ik dan ook wat slaap hahha
voedingen doet hij om de 4 uur alleen dus in de nacht is dat ook rommellen nou ja zal vanzelf wel goedkomen allemaal,,,
we waren maandag op het cb en hij was flink gegroeit en ook lang geworden dus dat gaat allemaal lekker

hier is het ook bijna kerstvakantie heeeeeeerlijk dan hoeft alles niet zo op tijd enzo ja dan kan je lekker rustig aan doen , al moet ik zeggen dat mijn 3 dochters alles zelf doen die oudste roept die tweeling dan gaan ze aankleden en eten dan gaat om 8 uur die oudste de deur uit en die twee die wachten tot het 10 voor half 9 is en lopen dan nnaar school ( mijn tuinhek kruist aan het schoolplein dus ze hoeven niet ver hahha)
soms roepen ze me op te helpen met hun haar dan help ik en ga daarna me bed weer even in tot yasser wakker is ,,,,dus heel erg klagen heb ik eigenlijk niet!!

ja zal het ook leuk vinden om van de rest wat te horen ik denk dat iedereen lekker aan het genieten is van die kleintjes en zo moet het ook voordat je het weet zijn ze weer groot hoor!!!!

veel liefs cora

Hoi!

Sjoerd doet het ook erg goed! Hij is nu al twee kilo aangekomen. Ik weet niet hoe lang hij is, maar maatje 50 wordt echt wel aan de korte kant.
We hebben qua voedingen nog geen vast ritme, soms komt hij na ruim 2 uur, de volgende keer na 4 1/2 uur. Ook de nachten wisselen nog erg, soms komt hij nog drie keer, een andere nacht maar 1 keer. Dit is wel vermoeiend. Ik heb ook geen tijd om tussendoor echt te gaan slapen. Halen en brengen van Eline, iets in huis doen, boodschappen halen, de voedingen tussendoor... De dag is om voor ik er erg in heb.
Volgens het CB mag Sjoerd geen 8 voedingen meer hebben en moet ik hem korter aanleggen. Als ik dat zou doen, dan zou hij uren schreeuwen.
Ik ben nu een beetje bang voor een borstonsteking. Mijn rechterborst is echt mega-gevoelig en ik heb het idee dat er niet erg veel voeding uit komt...

Groeten, Elinesmama

Hoi Syl,

Arvin begint ook echt te lachen en ook met geluidjes maken! Was zoooo lief: Taran kwam thuis uit het kdv en ging zoals gewoonlijk meteen naar Arvin toe... Zodra Arvin zijn broer zag begon hij van die 'agoehh' geluidjes  te maken! Zo leuk de band tussen de twee broers zie je nu al ontstaan!
Verder gaat het hier (buiten de gebroken nachten en de spruw) erg goed!  Het is alleen moeilijk om mijn aandacht goed te verdelen:  twee kinderen; mijn studie en dan op de laatste plaats komt mijn vriend (hoe doe jij dat met 6???)... Maar goed het went vanzelf!    
Ik ben me er alleen wel heel sterk van bewust hoe snel het allemaal gaat; daarvoor hoef ik alleen maar naar Taran te kijken... volgend jaar gaat ie alweer naar school dus tussen alle drukte door probeer ik ook echt van Arvin te genieten!  

Veel liefs Nika

hoi meiden

ja hier weer effen een berichtje van mij. wat gaat de tijd snel zeg sverre is al weer 9 weken vandaag. en lacht en brabbelt er flink op los vooral tegen het mobieltje boven zen box. afgelopen dinsdag naar het cb geweest voor ze eerste prikken vond meneer echt niet fijn brullen zo hard. hij weegt nu 4900 en is 57 cm

maar het gaat nu supper we hebben effen aan moeten klooien tot ongeveer 7 weken. andere voeding, veel huilen en veel wakker zijn overdag. nu heeft hij alleen nog maar een huil moment savonds van zen fles. vind het nog wel moeilijk als hij huilt en ben blij dat jeroen er dan ook is die houd me dan tegen anders is hij hier altijd en dat is ook niet goed.

maar heb nog wel effen een vraagje waneer moet je andere luiers gaan gebruiken? hij is nu bijna 5 kilo maar 3-6 kilo wordt volgens mij al te klein of verschilt dit per luiers.

nou doei doei lucy

o ja men verlof zit er bijna op 18 jan is weer de dag dat ik moet gaan beginnen. aan de ene kant lekker er effen uit maar aan de andere kant zie ik er wel tegen op weer een verandering.

Terug
Bovenaan