Indy luna

Hoi, allemaal ik kreeg twee berichten op mijn mail en ik schaamde me
gelijk dat ik niks meer van me heb laten horen.Ik ben wel een actieve
meelezer, maar heb het ook zo druk dat ik er nooit aan toe kom om iets
te schrijven ( het smoesje is goed he).
Maar goed ja het gaat snel he Indy word bijna 1 jaar,   het gaat
heel goed met haar, ze is een zeer ondeugend en lief meisje, ze is nog
wel een beetje licht vorige week op controle woog ze 6200 gram, maar ze
groeit wel naar de curve toe, dus waren ze toch wel tevreden.Verder
heeft ze er gelukkig niks aan overgehouden ze heeft verder geen
achterstanden, haar hersens, ogen en oren is allemaal goed.Als ik de
rust en regelmaat er goed in houd dan blijft ze ook goed eten , gaat er
iets anders dan anders stopt ze ook gelijk met eten , ik moet haar dus
altijd blijven beschermen tegen oma's enz ha ha die weten het nou
eenmaal altijd beter.

Verder ben ik op dit moment druk met inpakken, want we gaan verhuizen
naar duitsland, we hebben daar een boerderij gekocht met stallen en een
bak ( om met de paarden in te kunnen rijden) morgen krijgen we de
sleutel. Het is de bedoeling dat ik daar een paarden bedrijfje ga
beginnen.Onze eigen 3 paarden gaan natuurlijk ook mee, daar krijg ik
dan ook weer meer tijd voor als ze aan huis staan nu moet ik iedere
avond zo haasten om alles gedaan te krijgen, ben ik tot 22.00 bezig.

Ik ben ook aangemeld op het msn forum tegen de tijd dat we daar zitten
zal dit forum waarschijnlijk wel zijn opgeheven.Maar dan zal ik wat
actiever worden, want ik vind het wel hartstikke leuk, maar dan komen
de berichtjes aus deutchland.Veel liefs voor allemaal en voor jullie
kindjes.Sylvia

Hoi Sylvia,

Leuk om te horen dat het goed gaat met Indy. 1 Van de mailtjes kwam van mij. Er was al vaker een keer gemeld: Hoe gaat het toch met Indy Luna? Maar nooit echt een apart onderwerp ervoor gemaakt. Nou vroeg Geke het van de week ook weer. (haar Carlijn word in april 1) Toen dacht ik: laten we het eens vragen. Ik wist niet zeker of je nog met ons mee las, had jullie al een tijdje gemist. Maar nu ik lees hoe lange dagen je maakt snap ik het best! Meelezen is ook goed hoor!

En verhuizen naar Duitsland. Hele stap. Gaan jullie ver de grens over? Wij wonen zelf in een kleine stad direct aan de grens met Duitsland. En als ik de huizenprijzen daar zie is het best verleidelijk om de grens over te gaan. Wij hebben er ook wel eens over. Maar we wonen nu in een fijne buurt. Hebben leuke buren, en Thom gaat hier straks naar de basisschool. Dat maakt de stap best moeilijk. Maar leuk dat je een eigen bedrijfje gaat starten. Dan kun je doen wat je leuk vind, en je bent lekker bij huis.

Sterkte met de verhuizing!
Groetjes, Cathy en Danae

Hoi

Wat fijn om te horen dat het goed gaat met Indy Luna. krijgt zei ook rs injecties. Carlijn moet alleen nog een keertje in maart, en dan zijn we ervan af. Gelukkig wel, want carlijn moet al 2 spuiten per keer hebben. het weekend ernaar is ze altijd wat heumeurig. Niet ziek, maar ook niet helemaal lekker. hoe vaak moeten jullie nog naar de kinderarts. Wij nog om de 2 maand, en in het UMCG om het half jaar. Ik vind het wel fijn dat het niet zo vaak meer is, kunnen we eindelijk een beetje normaal gaan leven.

Wat fijn dat jullie straks een groter huis hebben en de paarden lekker bij huis. Die van mij staan bij mijn schoonvader. Die is nu ook een binnenbak aan het bouwen, dus dat is wel prettig. maar ik moet toegeven dat ik er niet meer dagelijks kom nu carlijn er is. Ze moet namelijk altijd mee, en er is gewoon weg niet genoeg tijd in een dag.

Groetje geke

Hoi Indy moet ongeveer elk half jaar naar het sophia in rotterdam, daar is ze geboren en elk half jaar naar breda dat was het vervolg ziekenhuis, maar omdat we nu in duitsland gaan wonen moeten we voortaan naar groningen maar daar hoeven we pas in augustus weer naar toe.Ben inderdaad blij dat het niet meer zo vaak is en je weer een beetje een eigen leven krijgt, ik hoef zelf ook niet meer zo vaak, ik heb het helpp syndroom gehad, en dat is niet bevoordelijk voor je lichaam zeg maar, dus ik stond ook nog onder controle.Jeetje geke een binnenbak wat een luxe, het is inderdaad moeilijk om alles gedaan te krijgen ik ga ook pas s'avonds naar de paarden, dan hebben vriendinnen ze al wel binnen gezet gelukkig hoef ik alleen nog maar uit te mesten en te rijden, dat wil ik toch wel bij houden omdat ze beiden in de sport lopen.Veel liefs sylvia

Hoi,

Wat geweldig om te lezen dat het allemaal zo goed gaat!!!! Leuk om weer eens wat te horen.

Verhuizen naar Duitsland!! Poeh he, wat een stap. Hebben jullie daar altijd al graag willen wonen?

Ik hoop natuurlijk weer van je te lezen op de msn site. Heel veel succes met alle drukte die komen gaat.

Groeten pinklady

Terug
Bovenaan