Indy

Hoi Indy,

Als ik het goed lees bij de lijst is de IUI deze ronde weer niet  gelukt???
Klote zeg!
Ik vroeg me al of of je al iets wist.

Bij mij schiet het ook allemaal niet op. Deze ronde weer geen eisprong gehad met Puregon/Pregnyl.
Slik nu weer Provera om de boel op te wekken. Dan gaan ze de komende cyclus erg uitgebreid in de gaten houden, dus bijvoorbeeld ook een uitgangsecho en extra vaak bloed prikken.
Ach ja, zo blijven we aan de gang.

Groetjes Astrid

hallo Astrid,
Lief dat je even aan me hebt gedacht....
Ja inderdaad...ben zaterdag ongi geworden en poging 5 is dus ook alweer mislukt. Ik had nog zo'n goede hoop. Had na mijn derde iui een operatie gehad aan mijn eileiders (kystes weggehaald, eileiders doorgespoeld enz) en je hoort dan vaker dat men dan extra vruchtbaar is de maand na de operatie. Helaas is dat bij mij uiteraard weer niet het geval.
Had vrijdag al een streepje donderbruin bloed verloren en ik dacht echt dat dit een innestelling zou zijn. Toen ook nog eens de hele dag geen verdere ongi te bekennen was, werd mijn hoop alleen maar groter. Toen ik de dag erna dus echt ongi werd, was dit een extra klap voor me. Je kent dat vast wel. Ik kan me gewoon écht niet voorstellen, dat ik ooit zwanger zou zijn. Het staat steeds verder bij me weg......maar we zullen hoe dan ook de hoop niet opgeven.
Deze maand slaan we dan ook een maandje over: we hebben vanaf vrijdag vakantie en we gaan er lekker saampjes van genieten. Dat is ook gewoon zo belangrijk. We gaan een paar dagen naar Brugge toe (voor mijn verjaardag). En kunnen dan volgende maand weer volle poelle er tegenaan. Maar eerst even geen ziekenhus, geen hormonen, geen hoop en ook geen tegenslagen deze maand: maar hopelijk een lekkere stabiele maand (als je begrijpt wat ik bedoel) We hebben elkaar gewoon nog hard nodig, dus laten we maar genieten van deze pauze (als is het ook weer een moeilijke keuze, want dan zijn we wéér een maand verder zonder gewenst resultaat)

Bij jullie zit het ook niet echt mee hé? Hopelijk hebben die extra controles, bloedafnames en uitgangsecho eindelijk het gewenst resultaat. Maar even een domme vraag: als je geen eisprong hebt, heb je dan ook geen ongi uit jezelf of wordt deze dan weer opgewekt door bepaalde medicijnen?

Ik hoop gewoon dat we heeeeeel snel ook wat leukers nieuws kunnen melden en onze droom dus uitkomt. Dus laten we de moed niet opgeven.

Heel veel liefs van Indy

Terug
Bovenaan