Indy?

A

Anoniem

Guest
Hoi Indy,

Hoe is het nu met je?
Als ik me het goed kan herinneren heb je morgen je NOD. Al sporen van die vervelende duivels??? Ben erg benieuwd, ik duim voor je!
Ik ga vrijdag weer voor mijn eerste follikelmeting deze ronde, afwachten dus maar weer.

Liefs Astrid

Hé Astrid,

Hier is het erg spannend op het bankje...Ik weet gewoon niet meer wat ik wél voel, wat ik niet voel en wat ik zou moeten voelen. Ik word er helemaal gek van. Je gaat de meest gekke dingen verzinnen die je "normaal" niet hebt, waardoor je gaat denken dat het nu toch raak is (het is bijna zo erg dat je denkt "oh mijn dikke teen doet nu pijn, dat had ik de vorige keren niet...dus misschien ben ik zwanger"hahahahaha) Nee zo erg is het nog net niet. Van de 6 iui's ben ik 2x ongi geworden op dag 12, 2x op dag 14, 1x op dag 11 en 1x op dag 13. Dus...ben ik nog geen steek verder. Wel dat áls ik het vandaag niet wordt (dag 14) ik morgen mijn record ga verbreken, maar ook aan deze conclusie heb ik vrij weinig. HET MOET GEWOON RAAK ZIJN!!!!
Lijkt me zo geweldig......Nog net voor mn vakantie, zo'n leuke nieuwtje. Heerlijk eens geen rosé op vakantie en geen Franse kaas (oeps...moeten we er maar voor over hebben toch??

Hoe gaat ie met jou? sorry voor mijn wazig verhaaltje hierboven, maar het is gewoon even lekker op het van me af te kletsen. Vrijdag moet je terug voor je FM. Spannend toch maar weer. Ben je nu al in het nieuwe ziekenhuis bezig? Heb je ook weer diverse onderzoeken opnieuw moeten doen of hoe gaat dat? Hoop gewoon dat we nu eens beide aan de beurt zijn en we samen naar het zwangerschapsforum mogen. Lekker klagen over "hoe misselijk we wel niet zijn" hahaha.

Ik hoor nog van je! Liefs en succes vrijdag!

Indy

Lieve Indy,

Ik lees net je berichtje en wat baal ik met je mee! Ik vind het zo ontzettend rot voor je, weer een periode afgesloten...
Ik hoop dat je toch van je vakantie kan genieten. Je mag nu in ieder geval toch rosé en franse kaas (al had je dat er rmet alle liefde voor laten staan!)
En straks vol goede moed aan de ivf beginnen. De kans op een zwangerschap is dan ik elk geval een stuk groter.

Ik ben vandaag inderdaad voor mijn follikelmeting geweest.
Ik heb voor begin september een afspraak in dat andere ziekenhuis. Dus ik dacht, tot die tijd maar niets dan. Word ik afgelopen donderdag ineens spontaan ongesteld! Tja, ik rekenen en ik red als het goed is precies één rondje spuiten en ik had nog Puregon liggen dus ik ben maar weer begonnen.
Vandaag dag 9, er was één eitje van iets groter dan 10 mm. Maandag weer terug om te meten. Alhoewel het groeien bij mij meestal geen probleem is. Tot nu toe heb ik na het zetten van de pregnyl nog niet één keer een eisprong gehad, dus ik moet nu echt tot de allerlaatste dag komen voor een meting.

Ik wens je veel succes en sterkte, en natuurlijk een hele fijne vakantie.
Heel veel liefs van Astrid

hoi lieve Astrid,

Zo zit je te dromen en voel je allerlei "vreemde"dingen in je buik en zo ben je ongi. Daar zou je toch gek van worden? Ik had er toch stiekem wel een beetje op gehoopt dat het dit keer toch raak zou zijn. BLEH!! Wat doen we ons zelf toch aan af en toe?

Jij mag nog snel een rondje in het oude ziekenhuis? Das toch mooi nieuws! Wel raar dat de pregnyl bij jou zijn werking niet doet, hoe kan dat toch? Hoop toch voor je dat je deze maand een mega eisprong hebt het uiteindelijke doel: hartstikke zwanger. Wanneer is het toch onze beurt?

Tjakka! we blijven positief denken en als we het even niet zien zitten, kunnen we gelukkig altijd nog ons hartje luchten hier op het forumpje.

Tot over 2,5 week (zondag vertrek ik voor 6 dagen naar Frankrijk en dan nog een dikke week naar Spanje)

Succes met je verdere behandelingen ! Liefs Indy

Terug
Bovenaan