Hé Astrid,
Hier is het erg spannend op het bankje...Ik weet gewoon niet meer wat ik wél voel, wat ik niet voel en wat ik zou moeten voelen. Ik word er helemaal gek van. Je gaat de meest gekke dingen verzinnen die je "normaal" niet hebt, waardoor je gaat denken dat het nu toch raak is (het is bijna zo erg dat je denkt "oh mijn dikke teen doet nu pijn, dat had ik de vorige keren niet...dus misschien ben ik zwanger"hahahahaha) Nee zo erg is het nog net niet. Van de 6 iui's ben ik 2x ongi geworden op dag 12, 2x op dag 14, 1x op dag 11 en 1x op dag 13. Dus...ben ik nog geen steek verder. Wel dat áls ik het vandaag niet wordt (dag 14) ik morgen mijn record ga verbreken, maar ook aan deze conclusie heb ik vrij weinig. HET MOET GEWOON RAAK ZIJN!!!!
Lijkt me zo geweldig......Nog net voor mn vakantie, zo'n leuke nieuwtje. Heerlijk eens geen rosé op vakantie en geen Franse kaas (oeps...moeten we er maar voor over hebben toch??
Hoe gaat ie met jou? sorry voor mijn wazig verhaaltje hierboven, maar het is gewoon even lekker op het van me af te kletsen. Vrijdag moet je terug voor je FM. Spannend toch maar weer. Ben je nu al in het nieuwe ziekenhuis bezig? Heb je ook weer diverse onderzoeken opnieuw moeten doen of hoe gaat dat? Hoop gewoon dat we nu eens beide aan de beurt zijn en we samen naar het zwangerschapsforum mogen. Lekker klagen over "hoe misselijk we wel niet zijn" hahaha.
Ik hoor nog van je! Liefs en succes vrijdag!
Indy