Indy

A

Anoniem

Guest
Hi meid,

Jeetje wat een giga domper lees ik net, en je had nog wel zulkse goede hoop. Kan me heel goed voorstellen dat je hier kapot van bent. Is de zoveelste klap. Misschien wilde je wel liever geen IVF, is natuurlijk  ook veel belastender maar de kansen zijn wel  weer hoger he.  Ik hoop echt dat de IVF het gaat doen voor jullie meid. En ook wel lekker denk ik dat jullie in sept. wel al intake hebbeb, dan krijg je in elk geval niet het gevoel dat er niks gebeurt. Nou meid, laat je ff lekker verwennen de komende tijd he!!! En toch nog een fijne vakantie, geniet van elkaar en de mooie momenten met elkaar. Ik duim voor je!!!

Knuffel
Scorpy

He lieve Scorpy,

Wat lief dat je even aan me hebt gedacht. Het is inderdaad een hele klap voor me geweest, dat is gisteren toch ongi werd. Had eigenlijk al een beetje hoop gekregen en begon al te fantaseren over hoe ik het iedereen zou gaan vertellen. En dan klats boem, in één klap is de droom over. Echt ik had nooit gedacht dat we met IVF zouden moeten gaan beginnen (zaad is prima, bij mij alles goed. Behalve 1 werkende eileider, maar dat zou niet het probleem moeten zijn. Zucht...Had mijn eerste vakantie dag toch heel anders in gedachten.
Inmiddels gaat het gelukkig weer beter met me en beginnen de vakantie kriebeltjes te komen. En dat is heerlijk

Ik las dat je je eerste echo hebt gehad. Dat moet inderdaad een heel mooi, emotioneel moment zijn geweest. Dan pas wordt het zwanger zijn werkelijkheid.
Lieve Scorpy, leuk om weer eens van je te horen, houd ons op de hoogte en geniet vooral van je zwangerschap.

Knuf van Indy

Terug
Bovenaan