Indy???

Hoi Indy,

Ik kom hier nog regelmatig even kijken hoe het met al die meiden hier gaat. Ik heb jou alleen allang niet meer gehoord.

Alles goed? Ben je nog in behandeling in Maastricht of zijn jullie even gestopt?

Ik hoop snel van je te horen.

Liefs
Nicole

hallo lieve Nicole,

Wat lief dat je aan me denkt.....Maar je hebt helemaal gelijk. Ik lees af en toen wel mee op het forum, maar ik kan hier de laatste tijd niet zo goed mijn ei kwijt. Toch wel veel nieuwe meiden hier en de "oude garde" (toen ik ook nog actiever mee schreef) is inmiddels zwanger na 1ste of 2-de poging. We zijn inmiddels ook alweer 3,5 jaar bezig en 2 weken geleden weer een mislukte ivf poging gehad (poging 2 inmiddels) Het wordt gewoon steeds moeilijker allemaal om mee om te gaan en ik merk dat ik toch steeds meer bezig ben met "wat als......het niet zou lukken" Je wilt wel positief blijven denken, maar dat is soms zo moeilijk, zeker als het al zo vaak (ook na de 7 iui's en nu de 2 ivf pogingen) mis is gegaan. Na onze zomervakantie gaan we verder met poging 3 en hopen we nu toch echt eens dat 3 maal scheepsrecht is.

Hoe gaat ie met jou? Ik lees af en toe nog wel mee op je log. Kan je het allemaal in middels een beetje bevatten? Het is toch echt wel een wondertje wat daar in je buik zit en nog eventjes (3 maandjes ongeveer??) dan kan je eindelijk je kleine mupje vasthouden.

Lieve Nicole, nogmaals heel erg bedankt voor je lieve berichtje. En ik zal je zeker blijven volgen op je log zodat ik jullie wondertje kan bewonderen als hij/zij er eindelijk is.

liefs indy

Hoi Indy

Leuk weer wat van je te horen. Er zijn echt veel nieuwe aangeschoven hier. Doe rustig aan en dat we allebij over een paar maanden door kunnen schuiven naar  het andere forum. Ik huis hier de komende tijd ook nog.

Liefs

Lydia

Hoi Indy,

Bah dat zijn inderdaad geen leuke berichten. Ik blijf voor je hopen dat 3x scheepsrecht is. Heb je ook geen embryo's in de vriezer?

Ga maar eerst eens genieten van je zomervakantie. Lekker uitrusten en even helemaal niet aan het ziekenhuisgedoe denken. Gaan jullie weg naar het buitenland of blijf je hier in ons kikkerlandje?

Het is inderdaad opvallend dat er heel veel nieuwe dames hier zijn.

Met mij gaat alles prima. Ik voel onze Friemel iedere dag. Het is nu een heel vreemd idee dat je dadelijk met zijn drietjes bent. Het is nog steeds wonderbaarlijk echt waar. Je krijgt echo's te zien en je voelt iedere dag je kleintje in je buik, maar het blijft onwerkelijk.

Ik hoop voor je en je mannetje natuurlijk dat jullie na de vakantie hier ook eens mogen juichen van geluk. Na zoveel pech moet je zeker een keertje geluk hebben. Een ander meisje op een weblog is eindelijk zwanger na de 4e of 5e ISCI (ben het even kwijt). Ook zij heeft eerst iui gehad en nu dan ICSI. Zij heeft nooit de moed opgegeven en zo zie je maar. Dus geloof mij de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit.

HOUD MOED!!

Liefs
Nicole

Terug
Bovenaan