Ineens alles tegelijk!

A

Anoniem

Guest
Ha dames,

Ik wilde net een topic openen over kruipen! Ineens ( gisteren) ging mijn kleine man als een speer vooruit op handjes en voetjes. Ik apetrots natuurlijk! En wilde dat ook met jullie delen.....Op het moment dat ik inlogde, zat meneer op zijn knietjes, toen het inloggen klaar was, stond meneer met zijn loopstoeltje te spelen. En toen hij dat niet meer kon volhouden, ging hij lekker zitten!!!! Hoe bedoel je alles komt tegelijk!
O ja laat ik niet vergeten dat er duidelijk tenminste twee tandjes in zijn mond zitten sinds een paar dagen..........

Het cliche is waar! Kleine kinderen worden echt snel groot!
En ik ben een trotse maar superverbouwereerde mama!

Groetjes Hanneke

Zo zo! Dat gaat inderdaad wel heeeeeeeeeeeeeeeeel snel! Alles direct achter elkaar!
Logisch dat je verbrouwereerd bent hoor! Kan het me helemaal voorstellen.

En??? wat kon íe allemaal nadat je dit ingetikt had uiteindelijk, hahahah!!!
Leuk hé, kleine kinderen die de wereld gaan verkennen en ontdekken dat deze veel groter is als de box of verder gaat als waar het loopstoeltje heen gaat!
Nostalgische momenten zijn dat...

-X- Marieke

tjee wat een tempo zeg, wat kun je dan trots zijn...

Geniet ervan, groetjes sandra

Hoi,

Ik heb ook straks een topic geopend, want in een week tijd is Lyanne ook met sprongen vooruit gegaan!

Wat gaat het allemaal snel he?!

Groetjes, Marieke

Supersnel mannetje ineens! Hier ook al wel twee tandjes en meneer kan zitten, maar verder gaat het nog niet zo snel, haha.
Groet mv Thom

Goed zo!!!!
Ga zo door, voor je het weet moet mama met dr bolle buikie achter je aan rennen. hihi

Pauline

Terug
Bovenaan