Ineens ander slaappatroon

<p>In de categorie: het is ook nooit goed.</p><p> </p><p>Mijn dochter die amper sliep, slechts 6 uur per 24 uur, slaapt sinds gister opeens keurig ieder slaapje en lang en diep ook. Opeens maak ik me daar nu zorgen om. Tot maandag sliep ze zeer slecht en opeens zeer goed of eigenlijk te goed! Na een uurtje leg ik haar op bed en is ze zo een paar uur vertrokken is. Ik weet dat het voor babies gewoon was, maar deze baby sliep hooguit halve uurtjes. Moet ik me nu zorgen maken dat ze iets onder de leden heeft of zou het de warmte zijn? Of gewoon het begin van eindelijk een nieuwe start (ze is 11 weken)</p>

Tuurlijk hoef je je niet zorgen te maken. Hoort allemaal bij het (op)groeien. Ik zou er blij mee zijn! Zolang ze goed drinkt en goeie plasluiers en geen koorts heeft en over het algemeen tevreden is, is er niks aan de hand

Haha!! Ik herken me hierin!?

in het begin hier ook.. sliep ze echt NIET en opeens sliep ze zo de nacht door tot 11/12 uur en ik was toen ook zorgen aan het maken dat er dus iets niet klopte.. 

GENIET ERVAN!!!!!!!!! MEER NIET WANT ER KOMT WEER EEN TIJD AAN DAT T WEER OVER GAAT ZOALS HIER ?????

& als ze idd goede plasluiers heeft en ook gewoon goed drinkt.. actief ( vrolijk is ) dan hoef je echt geen zorgen te maken?

Haha! Welkom in de wereld die baby heet! ?
Dat slapen, dat slapen ja, pfoeh! Praat me er niet van! Iedere keer denk je: yes! We hebben een mooi ritme en iedere keer als je er lekker in zit, dan: BAM! Weg ritme! 
Kan ook zijn dat er een sprongetje in aantocht is. Mijn zoontje slaapt n weekje voordat zijn sprong begint altijd heel veel. En na zijn sprong ook weer n paar dagen. Even slaap inhalen haha.
Ik ben nog steeds aan t wachten op het ritme: 19.00 tot 7.00.... Helaas is dat ritme hier nog niet aangekomen en blijven we nog ff steken op 19.00 tot 5.00/5.30 uur, waarbij 5.30 uur echt uitslapen is...? Daarbij nog n paar keer per nacht wakker worden en huilen...pfoeh!
Overdag heel wisselend. Meestal ochtend n uurtje en smiddags 2, maar soms besluit hij ineens maar 2x n uur te pakken of 2x 1,5 uur. En net voor of net na n sprong soms wel 2x2 uur.
Hij is 10,5 maand en ga ervan uit dat het slapen de komende maandjes nog wel heel wisselend zal zijn.

Terug
Bovenaan