ineens bang voor geluiden??

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

Ryan heeft nu sind seen weekje of 2 dat hij bang is voor bepaalde geluiden.

voorheen was hij dat niet alleen met nieuw speelgoed wat geluid maakte moest hij erg aan wennen.

maar nu dus als de wasmachine aangaat als hij in bad zit
of als ik ga stofzuigen
als er geboort wordt
als de douche aangaat

hij gaat compleet overstuur???

straks wilde hij het bad uit omdat ik de wasmachine aandeed.
ik heb de wasmachine uitgezet , hem gestroost maar toch weer terug in bad gezet en afleiding gezicht met speelgoed en gedaan alsof er niks aan de hand was maar toch blijft hij het doen??
is dit een fase ofzo??

wel raar heeft dit nooit gehad .

groetjes moekje

hoi hoi

djesslyn heeft het ook vooral voor harde geluide zoals boor grasmaaier droger auto en noem maar op... alleen rent ze dan naar een bekende toe (meestal ik)  en gaat helemaal om die gene hangen zo van hier ben ik veilig.

ik pak dan vaak de handje en loop dan met de naar het geluid  toe en zeg dan bv  kijk die meneer is het gras aan het maaien in de speeltuin anders is het gras straks zo hoog dat djesslyn er niet meer kan spelen en geloof het of niet maar dan is het altijd goed!!

dus ik denk laten zien en opgewekt vertellen wat het is en wat het doet.. want als je het alleen bij troosten hou blijf dat voor hem een eng ding.

groetjes jessica

Hoi,
Hier een handige papa in huis, dus er zijn wel eens geluiden ja!!
We zijn net met een uitbouw bezig, dus dan weet je het wel..
Lieve kijkt altijd naar mij, als ze iets hards hoort, maar ik praat...voor zover dat dan nog kan...tegen haar, en lach erbij, zodat ze ziet dat het niets engs is..Werkt hier goed, ze vind het prima.
Wel zoekt ze oogcontact, maar als ze ziet dat ik het goed vind...vind zij dat ook..haha
Gr Rina

Terug
Bovenaan