ineens bang

he meiden!

vanavond voor het eerst naar de verloskundige!
ik heb al 2 echo's gehad in het ziekenhuis en deze waren goed (duidelijke hartactie).

ik was eigenlijk niet echt zenuwachtig maar nu wel! vorige keer hebben we hier het foute nieuws gehad! en ik heb vanacht ook gedroomd dat het weer helemaal fout ging.

het overvalt me echt een beetje want ik was verbaasd over hoe rustig ik nog ben geweest deze zwangerschap.

de afspraak is om 21:00

ik hou jullie op de hoogte :)
dikke kus!

Ik kan het me voorstellen, ik moet eerlijk zeggen dat ik nu na weer twee berichten van meiden op dit forum waarbij het fout is gegaan de angst me om mijn keel slaat...

Brr, wat een nare berichten en ook ik heb al een miskraam gehad.

Laten we hopen dat het bij jou, mij en de andere meiden goed gaat en we binnenkort prachtige echo's hebben!!!

liefs Lorelei

Ohhh dat gevoel heb ik dus ook...
Als ik de berichten lees stromen de tranen ineens weer over mijn wangen en hoe nuchter ik ook probeer te zijn ik moet er niet aan denken...
En die stomme hormonen maken het ook lastig voor je...

hoe dan ook succes en maak jezelf niet al te gek... let us know

Ik begrijp je volkomen.. Als ik de verhalen lees van meiden bij wie het mis is gegaan, dan wordt ik ook zo onzeker en wil ik zo graag voorbij die beruchte 12 weken zijn... Meid, nog anderhalf uur in spanning zitten en dan Hopenlijk de mooiste hartslag ooit!!!!

hey meiden!

ik had weer dezelfde meid die de echo maakte en het gesprek deed en ze wist nog dat het mis was gegaan dus ik mocht gelijk gaan liggen voor de echo!

ik wist niet dat je je kindje met 9 weken al z;n gezichtje kon zien poetsen!!!

ik mocht lekker lang kijken en het was te gek!
ik vond het zo bijzonder dat ik gewoon was vergeten een filmpje te maken!

maar ik mag over twee weken weer!
en alles is goed! ik gun iedereen dit!
kusje!

Super! dat alles goed is en dat je even van het moemnt mocht genieten door goed te kunnen kijken. Ik ben blij te lezen dat alles goed is, want ik was wel van plan je te blijven volgen :)
Is de uitgerekende datum nog steeds 17/7?

Terug
Bovenaan