ineens de laatste fles niet meer willen

A

Anoniem

Guest
Hai.

Zoals de titel al zegt. Lune wilde gisteravond ineens de laatste fles niet meer. (van half 8). Huilen, niet normaal. Ik heb haar toen maar in bedje gelegd en binnen een seconde sliep ze. Mijn man en ik maakten ons al op voor een nacht waarin we een flesje klaar moesten maken, maar ze heeft gewoon doorgeslapen.
Is dit normaal, herkend iemand dit? Het is namelijk niet zo dat ze de avonden ervoor de fles niet leeg dronk. Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat.

Groetjes Jolien

Hoi,

Volgens mij is dat heel normaal op haar leeftijd. Onze zoon wilde vanaf 7,5 maand de laatste fles niet meer voor het naar bed gaan. Nu eet hij ook goed warm daarvoor, dus ik denk dat het daardoor komt. Hij slaapt gewoon door en heeft geen honger 's nachts. Dus volgens mij hoef je je geen zorgen te maken.

Groetjes Irma

Herkenbaar!!!!!! Mette kreeg altijd rond 19.00 uur de laatste fles met 3 scheppen nutrix. Van de een op de andere dag weigerde ze de fles leeg te drinken en maakte ze er een groot drama van. Wij eens een fles zonder nutrix geprobeerd....LEEG! Ze had dus van de 1 op andere dag besloten dat we die nutrix zelf maar op moesten eten... Nu heeft ze er de laatste tijd bambix in en dat gaat weer iets beter. Behoefte aan variatie mss?

Succes!
gr.Ing

Hoi

Ýk ben toevallig vanmorgen bij het cb geweest en mijn zoontje is 9,5 mnd en daar zeiden ze dat hij in principe de laatste fles (bij ons om 19.00 uur) helemaal niet meer nodig heeft. Jouw kindje is nog iets ouder, misschien geeft ze zelf aan dat ze hem niet meer nodig heeft..mooi toch dat ze het zelf regelen.

Groetjes Inge

Hai.

Nou, het "probleem" heeft zich alweer opgelost. Ik denk dat ze gewoon te moe was voor de fles want de avond erna wilde ze de fles wel weer en heeft hem ook helemaal leeg gedronken. We zien wel hoe het loopt. Zolang ze nog aangeeft dat ze de fles wel wil hebben, dan krijgt ze hem nog gewoon.

Bedankt voor de reactoes.

Groetjes Jolien

Terug
Bovenaan