Ineens doorzichtige afscheiding dag voor NOD?

<p>Okee, wie heeft dit nog meer.. Ineens heb ik hele doorzichtige afscheiding alsof het is dat ik rond mn ei zit.. Een dag voor mn NOD. Ik snap dat ik gewoon geduld moet hebben ? Maar wie heeft hier ook last van gehad? Ik heb dit echt nooit.. </p>

Nope, hier nooit gehad :) en nooit zwanger geweest dus wellicht positief haha. Wel soms een paar dagen na nod meer slijm, maar ik ben rond een dag of 5 voor nod altijd erg droog totaan nod.
Heb je al een testje gedaan? 1 dag voor nod zou ik me niet kunnen beheersen hoor haha

Goedemorgen lieve Bo-Belle.. nee nog niet.. ik weet het, ik maak mezelf gek! Vannacht deze symptomen gegoogled en veel vrouwen met dit waren dan zwanger (kon natuurlijk helemaal niet meer slapen hierdoor ?).. Maar ook aantal niet. Ik moet van mezelf wachten totdat ik 2dgn overtijd ben door de eerdere teleurstellingen (2x overtuigd geweest, niet raak).. 
Hoe is het met jou? 

Oh! Dan maak je jezelf het wel spannend zeg :) dus vandaag je nod en dan zondag testen?
Mijn nod is pas de 31e dus ik moet sowieso nog even wachten. Moest gister met paardrijden echt even stoppen vanwege de buikpijn, leek wel of ik hartstikke ongesteld werd ineens. En ja dat zou iets kunnen zijn maar ook helemaal niks haha. En aangezien ik elke maand wel wat voel probeer ik er niet al te veel bij stil te staan.. 
Maar ben ook wel wakker geworden met buikpijn dus misschien zijn het wel gewoon mijn darmen ;) we gaan 't zien. Normaal kan ik tussen ovu en nod amper naar de wc (tmi, sorry haha) dus dit zou wel een opluchting zijn :p

Bo-Belle : Oh nog eventjes afwachten dus.. Ja aaal die symptomen die je ineens toch denkt te hebben hè? Zei ik vanmorgen ook tegen mn vriend.. Ik kon het even heel goed loslaten.. Maar nu even niet ?? Ik hoop dat het goed nieuws betekend voor ons ?

Terug
Bovenaan