ineens een kilo afgevallen

Hallo,

Dit is mijn eerste zwangerschap, ben momenteel 24 weken zwanger en in principe mag ik niet klagen wat betreft de pijntjes en klachten, maar nu stond ik vanmorgen op de weegschaal en zag ik dat ik ineens een kilo afgevallen ben...

hebben meer mensen hier ervaring mee en moet ik mij nu zorgen maken, of is dit iets wat vaak voorkomt?

bedankt vast groetjes
 
Hoi,

Dat is echt geen probleem hoor, een kilo verschil is gemakkelijk daar, wat minder gegeten dit weekend, extra beweging, een keer extra naar de wc, op een ander tijstip gewogen!!
Maar het is hoe dan ook geen probleem, tenzij je gewicht drastisch naar beneden gaat hoef je je echt geen zorgen te maken!!

Gr MJ
 
hoi jessicajalink,

dit komt wel vaker voor.
je hoort ook regelmatig van mensen dat ze nog minder wegen aan het eind van de zwangerschap dan toen ze begonnen. en dat toch alles goed is met de baby.
dus niks om je zorgen over te maken.
 
Zolang je goed eet, goed voor jezelf zorgt, niet teveel stress hebt en je kindje goed groeit hoef je niet bang te zijn!
Iedereen verschilt wel eens van gewicht. Zolang het geen 10 kg is zou ik me er geen zorgen over maken.
 
Terug
Bovenaan