<p>Hallo allemaal,<br /><br />Ik heb normaal gesproken een niet heel regelmatige cyclus, maar het zit wel altijd tussen de 30 en 36 dagen, soms een uitschieter naar 38. <br />Dit is de eerste ronde van proberen voor een tweede kindje.<br /><br />Op dag 20 had ik een vrij donkere ovulatietest - ik vertrouw het merk niet helemaal en de 6 dagen daarna werd het streepje steeds lichter, dus ik ging ervan uit dat mijn ovulatie op dag 21 is geweest. <br /><br />Op dag 23 kreeg ik ineens een kleine bloeding. Het was (TMI) slijmeriger dan normaal en duurde slechts twee uurtjes. Normaal heb ik dit nooit, ik krijg alleen een bloeding vlak voor mijn menstruatie. Ik weet dat je niet 2 dagen na je ovulatie als een innesteling kan hebben, maar het was wel heel ongewoon. <br /><br />Ik had last van allerlei symptomen: duizelig, beetje misselijk, pijnlijke borsten, maar dit verdween rond dag 30. Op dag 35 had ik ongesteld moeten worden volgens mijn app.<br /><br />Inmiddels zit ik op dag 45. Alle testen zijn negatief. Ik heb als laatst getest op dag 40 met een digitale test omdat ik gek werd van het 'zie ik nou wel of niet een streepje'. <br /><br />Heeft iemand van jullie dit wel eens meegemaakt? Heb ik ineens een heel late ovulatie gehad? Zou er iets met een innesteling mis kunnen zijn gegaan waardoor mijn menstruatie nu een stuk langer is? Ik snap het niets van en voel me inmiddels wel een beetje rusteloos erdoor. Moet ik voor de zekerheid nog testen? Het voelt alsof dat geen zin heeft - ik heb ook geen symptomen meer...</p>