Ineens extra druk en krachtig!

Sinds drie dagen is onze kleine meid helemaal door t dolle heen. Ze is zooooo druk, pff ik kan er niet van slapen...vraag me af wat dit betekent....hele zwangerschap vrij rustig, wel gewoon goed gevoeld maar dit is echt extreem...

iemand ervaring hiermee?

Haha hier nog zo 1.
ongeveer sinds 2weekjes
beweegt ze de hele dag door.
heb t gevoel dat ze niet eens even gaat slapen.
vond het erg leuk hoor maar merk dat me lichaam er een beetje op van wordt,
bij mij was onze kleine meid ook gewoon druk en rustig maar nooit de hele dag door,
en sinds 2weken wel.
ik denk niet echt dat het veel betekent.

liefs,x

Hey meiden,

dezelfde ervaring hoor, ook lekker de hele dag druk! Ik heb dat bij de andere zwangerschappen ook gehad in de laatste 2 maanden. Ik denk niet eens zozeer dat het kindje veel drukker is, maar het komt gewoon wat klem te zitten en daardoor voel je het veel duidelijker!
Ik wordt er soms ook wel wat moe van hoor, maar aangezien dit nu waarschijnlijk toch echt de laatste is ben ik er ook echt van aan het genieten!
Wat toch wonderlijk dat je de hele dag zo'n klein mensje bij je draagt!!!

Groetjes!

hey meiden,
ik heb juist het tegenovergestelde hij was altijd super druk en nu voel ik hem juist bijna niet meer.. maar had zelf het idee dat het er bij hoort.. of moet ik me er wel zorgen om maken?
Liefss

@kleine0o
Als je je kleine nog wel iedere dag voelt zal ik me geen zorgen maken joh! Ieder kindje is weer anders en misschien denkt die van jullie wel: weinig ruimte, dus ik houd me rustig!
En anders voor de zekerheid bij de volgende afspraak met de verloskundige even vragen. Mijn verloskundige zegt altijd: Heb liever dat je teveel vraagt als te weinig!

Liefs!

@Anita-s 4e
Nou ik kom net van het ziekenhuis, ik loop bij de gynoco.. en als ik me ergens zorgen om maakte mocht ik bellen.. moest wel gelijk langskomen maar alles is goed, hij beweegt heel veel maar op een of andere manier voel ik dat veel minder........
Laatste keer dat ze hadden gekeken lag ie netjes met zijn hoofdje omlaag, nu vanavond kwam eruit dat ie dwars ligt.. gelukkig kan dat nog veranderen haha hoop het :)
liefss

Terug
Bovenaan