<p>Dames goedemiddag, </p><p>Mijn dochter (4 maanden) krijgt volledige BV. Zo af en toe een flesje geoefend en dat ging prima. Ze drinkt denk ik wel minder dan uit de borst maar ging prima. Ik denk dat we het max 1 keer per week deden maar deed ze goed. Zo kon ik af en toe ook een avondje weg. </p><p>Echter 1,5 week geleden weigerde ze ineens de fles (met afgekolfde melk). En sindsdien probeer ik het (bijna) elke dag met 50ml maar het gaat niet van harte. Ze gaat huilen, tong eruit, weg duwen. Er komt meer melk er weer uit dan dat er in gaat. </p><p>Gister 30ml even gegeven en dat ging goed gelukkig. </p><p>Iemand herkenning? Hoe kan ik dit aanpakken? </p><p>Ze gaat over een maandje naar de opvang (mits weer geopend maar goed) dus ja, dan moet het wel weer goed gaan. Ik wilde eigenlijk gaan oefenen met meerdere keren per dag een flesje. </p><p>Omdat ze minder dronk al uit een flesje en ik juist bezig ben met 6 of 7 voedingen per 24 uur waarvan 1 in de nacht ( en ik niet terug wil naar 2 in de nacht) ben ik er bang voor dat ze dadelijk te weinig gaat drinken uit de fles überhaupt en weer vaker in de nacht gaat komen. </p><p>hoor graag jullie ervaring herin, tips etc ook gericht op de toekomst. </p>