Ineens geen gevoelige borsten

<p>Hai, </p><p>Ik heb nou zo iets geks, ik ben 7 weken zwanger, ik had al vrij snel last van gevoelige borsten,  maar sinds gisteren ineens niet meer ze zijn ook minder vol. Je kan er ip alles weer mee doen,  ?. Ik heb ook geen krampen of bloedverlies..</p><p>Weet iemand of dit normaal is? Gebeurd dit vaker? Ik hoor het graag </p>

Je bent nog maar kort zwanger dus het kan natuurlijk nog terug komen. Ik zou voor nu vooral genieten want de symptomen / kwaaltjes / ongemakken komen vast nog wel 

Hoi,
Mijn borsten waren rond de 8 weken opeens ook niet meer zo hypergevoelig (toen al wel 2 cupmaten gegroeid). Na een dag of twee kwam de gevoeligheid vaak wel weer terug tot aan de 10 weken ofzo.
Ik werd er ook wel eens onzeker van, maar (ook volgens mijn vk) geen reden tot zorgen zolang je geen bloed verliest. Zelfde als de misselijkheid en t spugen een (paar) daagkes uitblijft, vooral lekker van genieten dat je lijf even normaal voelt.
Groetjes

Ik heb sowieso geen/amper klachten.. dus miss.. een geluk maar maakt je ook onzeker.. En als het klachtje wat je had dan ook nog wegvalt......... tja.. 

Dank jullie wel hoor 

Ik heb sowieso geen/amper klachten.. dus miss.. een geluk maar maakt je ook onzeker.. En als het klachtje wat je had dan ook nog wegvalt......... tja.. 

Dank jullie wel hoor ijn

Terug
Bovenaan