Ineens geen groente meer

<p>Beste mede moeders, </p><p>Mijn zoontje is van september 2017, nu 7,5 maand. Vanaf 4 maanden gestart met bijvoeding en at al goed groente en fruit. Nu sinds ongeveer 3 weken heeft hij geen interesse meer in zijn avondeten. Hij doet na 4 happen zijn mond niet open. Als ik daarna wat yoghurt geef dan gaat z'n mondje continu open, en eet hij dat lekker op. </p><p>Omdat hij best licht is, ongeveer 7,5 kilo, wil ik wel dat hij goed eet. Iemand tips?? </p>
 
Herkenbaar! Mijn zoontje van 9 maanden at heel goed en eigenlijk alles wel, maar eet zijn groente ook steeds minder goed. Het schijnt dat de smaak na een paar maanden weer veranderd. Ik ben het blijven aanbieden, zodat hij weer opnieuw kan wennen aan de smaak. Wat ik ook wel eens heb gedaan is wat appelpuree door de groente om het zoet te maken of een avocado. Dat werkt hier in ieder geval goed! 
 
Herkenbaar! Mijn zoontje van 9 maanden at heel goed en eigenlijk alles wel, maar eet zijn groente ook steeds minder goed. Het schijnt dat de smaak na een paar maanden weer veranderd. Ik ben het blijven aanbieden, zodat hij weer opnieuw kan wennen aan de smaak. Wat ik ook wel eens heb gedaan is wat appelpuree door de groente om het zoet te maken of een avocado. Dat werkt hier in ieder geval goed! 
 
Terug
Bovenaan