Ineens helemaal vol uitslag!

A

Anoniem

Guest
Jaaa het is een leuk avondje hier  pfff eerst met de fles, en toen ze uiteindelijk ap had gegeten zag ik dat ze helemaal onder de uitslag zit! Ze heeft zowiezo last van eczeem, daar hebben we een creme voor van de huisarts en dat helpt goed. Daar is het ook rustig mee te houden, maar nu....echt helemaal onder
Ze heeft gisteren de eerste keer een donoontje gehad en vandaag weer...misschien dat ze daar op gereageerd heeft...
Wacht het even af en anders maar weer langs de huisarts want dit vind ik echt zielig. Nu heeft ze er ook jeuk aan, dat heeft ze nog nooit gehad..

Wat zielig joh!
Toevallig geen menthol-poeder in huis?
Sil

jeetje wat zielig, en idd mentholpoeder helpt heel goed, ik heb mentholzalf in huis van de ha, bij mij hebben ze ook allebei exceem, dus als ze dan in een keer helemaal vol zitten dan kan ik ze in iedergeval insmeren, sterkte ermee!

groetjes susanne

Hoi 4dec

Was even benieuwd hoe het nu met jullie meisje gaat. Misschien heb je het al gelezen, maar paar dagen geleden zat Isis ook helemaal onder bulten, trok gelukkig weer snel weg en is ook niet meer terug gekomen. Erg vervelend, vooral als ze er last/jeuk van heeft. Ik hoop dat het wat beter gaat,
x Esther

Het is nu weer iets rustiger, snap er niets van! Maar goed, ze zit nog wel flink onder hoor dus we gaan morgen weer even langs de ha. Ze is ook nog steeds (of eigenlijk alweer) verkouden dus daar ook nog maar even naar laten kijken..

Tjoh, jullie meisje is wel vaak verkouden he. Als ze het eenmaal te pakken hebben...
Beterschap met alles!

Vandaag naar de ha geweest!
Voor de eczeem (die vandaag bijna over was!!!!!) niets meer gekregen. We moeten haar huidje gewoon heel vettig houden (olie in bad, insmeren met olie of vette creme etc).
Ze heeft ook geluisterd (longen enzo) en alles was goed. Ik heb een neusspray voorgeschreven gekregen en heb die vandaag gehaald bij de apotheek. Hoop dat het helpt!
De vorige keer was het echt slijm wat vastzat, maar nu niet volgens de dokter. Ze heeft haar neus dichtzitten, en heeft "kriebelhoest".
Hoop dat het allemaal snel over is! Vind het zo zielig als ik haar hoor hoesten..
Ze is trouwens wel SUPER vrolijk!!! Dat scheelt....

Terug
Bovenaan