Ineens huilen bij naar bed brengen

Onze zoon van 16 maanden heeft sinds een week enorm moeite met naar bed gaan. Niet alleen het naar bed brengen maar ook het in slaap komen. Voorheen na ons standaard avond ritueel altijd lief gaan slapen zonder te moeten huilen, nu ineens helemaal overstuurd en eigenlijk opgepakt en vastgehouden willen worden. Dat doe ik dan ook maar zodra ik hem na wat kroelen en zingen weer neer leg barst hij in tranen uit. Zo zielig! Ook 's nachts wordt hij bij het minste geluid ineens krijsend wakker en komt moeilijk weer in slaap. Iemand ervaring hiermee?
 
Ik zie dat niemand heeft gereageerd. Heb je misschien tips? Mijn dreumes van 20 maanden zit nu ook in zo'n fase, maar is ontroostbaar. Hoe heb jij het opgelost?
 
Bij een vriendin was een nachtlampje DE oplossing na weken van alles geprobeerd te hebben... Het lijkt bijna te simpel, maar wellicht het proberen waard... En bij mijn zoontje hadden we ook van alles geprobeerd (al was die al twee jaar), na opeens niet meer willen slapen, toen oma kwam oppassen toen wij even weg moesten. Meneer ging zonder problemen slapen!! Wellicht een idee om eens uit te proberen. Ga je zelf lekker uit eten ofzo
 
Terug
Bovenaan