ineens in een stuit...wat nu?

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve mensen..

Vanmiddag was ik bij mn vk voor controlle bleek me kleintje ineens in een
stuit te liggen!!
Aangezien ik al 37wkn en 4dgn ben en er vorige week nog niets aan de hand was
is dit wel even schrikken.
Hier had ik helemaal niet op geteld ,natuurlijk doet niemand maar toch een verrassing.
Nu moet ik as dinsdag naar het zk om te zien hoe groot het kindje is en of ze het nog
kunnen draaien maar ik vind het allemaal best eng....hpl draait ie nog uit zichzelf.
wie heeft hier nog meer ervaring mee?

groetjes viona

Hoi,

Das wel vervelend ja, vooral zo op het laatste moment.
Ik heb er helaas geen ervaring mee, tenminste zoveel
weken ben ik nog niet.
Mijn kleintje lag deze week ook in een stuit, maar vandaag
is ie weer heel mooi met z'n koppie naar beneden gaan
liggen volgens de vk.
Ik hoop dat ie nog draait of dat de arts dan anders kan doen,
sterkte verder!

xx Syrah (30 wk)

Hoi,

weken ben ik nog niet.
liggen volgens de vk.
sterkte verder!

xx Syrah (30 wk)

Hoi,

weken ben ik nog niet.
liggen volgens de vk.
sterkte verder!

xx Syrah (30 wk)

Hoi Viona,