Ineens kleinere buik

<p>Hi allemaal,</p><p>nu 37 + 3 weken zwanger</p><p>sinds vandaag lijkt mijn buik ineens wat kleiner geworden. Omgeving viel het op zonder dat ik ernaar vroeg. Heel vreemd vind ik zelf...kleintje ligt al 1,5 week ingedaald. </p><p>Al een aantal dagen (menstruatie achtige) krampjes en gerommel, geen eetlust en drukkend gevoel naar beneden en onwijse nesteldrang. </p><p>heeft iemand dit ook wel eens gehad of gehoord? Zijn dit tekenen dat de bevalling dan toch al op gang gaat komen? </p><p> </p><p>Ik hoor graag jullie ervaring en reacties:) </p>

Wanneer je kindje ingedaald is,zakt je buik,dus ziet het er kleiner uit. Een andere reden zou kunnen zijn dat er minder vruchtwater aanwezig is,vergeleken met gisteren. Dat kan. Wellicht komt het kindje snel,aangezien je klachten. Heel veel succes 

Bedankt voor je reactie :)

ze is al even geleden ingedaald, kan het dan zijn dat mn buik alsnog nu pas kleiner lijkt?

dat van het vruchtwater zou ook kunnen... ik hoop dag het inderdaad snel gebeurd!

Ja dat kan zeker.
Bij mijn zoon, zakte mijn buik ook met de tijd rustig in,ondanks dat hij ingedaald was met 35w. Ineens was het onder me borsten eerst stuk smaller,en dit werd steeds meer.
Het vruchtwater werd ook steeds minder omdat me zoon er meer van ging drinken naarmate de bevalling dichter bij kwam. 
Ik zou me er echt geen zorgen overmaken, voor mij klinkt het heel normaal.
Hopelijk heb je je lieve schat snel in je armen. 

Terug
Bovenaan