ineens korte cyclus??

Hoi allemaal,

Vraagje, ik heb ineens een hele korte cyclus deze keer. Ik snap er niets van. Al sinds april is mijn cyclus 32 of 31 dagen. Meest 31. Dit was al gelijk na het stoppen met de pil, dus super regelmatig als je het mij vraagt! Helaas pindakaas nog steeds niet zwanger. Nu had ik eigenlijk vrijdag nod - uitgaand van die 31 dagen, maar ik ben net superheftig ongesteld geworden. Na een cyclus van 27 dagen!! Weet iemand hoe dit kan? Het is zeker geen innestelling want het was in een keer een hoop bloed, en allemaal vers. Ik heb er ook menstruatiekrampen bij, dus geen twijfel over mogelijk, maar ik vraag me af hoe het nu ineens zo kort kan zijn?

Verdrietig op naar ronde 8 voor eerste kindje...

Hoi GS,

Het zou kunnen dat het raak was, maar dat het mis is gegaan bij de innesteling. Ik heb dat ook een keer gehad. Mijn cyclussen zijn tussen de 32 en 42 dagen en toen had ik op dag 28 ineens zonder aankondiging heftig bloed verlies met flink wat krampen. Je weet natuurlijk nooit zeker waar dat het dat is geweest, maar ik had zeer sterk het vermoeden van wel.

Groetjes,
mama van Tijs

he meid

ik kan je geen andwoord geven
wel vertellen dat je niet de enige bent.
afgelopen maand had ik een cyclus van 26 dagen, terwijl ik normaal  rond de 40! zit. ook 2 weken te vroeg dus....
ik dacht eerst dat het innesteling kon zijn maar het duurde 6 dagen  en mn temp was 36,4 dus veel te laag voor een zwangerschap.

ik ben nu wel heel onzeker over  mijn cyclus, ga maar van het beste uit en hopelijk worden mijn cycli korter(=meer kans per jaar) want we zijn al 22 maanden bezig.

voor volgende maand kun je je vruchtbare dagen berekenen op www.babybrabbel.org en ik zou ze voor zowel  een cyclus van 27 als voor een van 32 berekenen en ze aan elkaar plakken.

veel succes!
liefs esther

Terug
Bovenaan