ineens last van opvliegers.....

A

Anoniem

Guest
Wie herkent dit?

Ik heb ineens sinds een paar dagen last van opvliegers......ik zit nu bijv met een hempje op de bank. omdat ik het zo warm heb.

Is dit niet gek?

gr mama vna MD

nee hoor is niet gek,

hier nog een die onwijs lijst heeft van opvliegers.
en mijn man blijft maar de verwarming hoger zetten

's nachts slaap ik ook niet meer onder het dekbed.
dus is niet helemaal gek of wij zijn allebei gek.

groetjes naomie
35.3 weken

Jaaaaa, hier nog zo een!

Bij mij duren ze maar even. Soort hittegolf vanuit mijn buik naar mijn hoofd (hoofdpijn) en zakt dan weer weg. Mijn moeder herkende dat ook van haar zwangerschap en ook de verloskundige zei dat het bij je zwangerschap kan horen. Je hartslag is ook hoger, je spijsvertering gaat sneller, je lijf is gewoon harder aan het werk.
Maffe gewaarwording vond ik, maar ook dit hoort er dus allemaal bij

Groetjes, Lotte

Haha, ik heb het zo af en toe ook.
Het hoort erbij zeggen ze, alleen daardoor zakt mijn bloeddruk ook en val dan bijna weg. Das minder maar je voelt het aankomen gelukkig.
En overal waar je komt staat de verwarming lekker hoog.....ppppffffff.....

Het is inderdaad heel gek. Vandaag heb ik er geen last van gehad, maar vannacht dreef ik mijn bedje bijna weer uit, terwijl mijn man tot zijn neus onder het dekbed lag....

als ik het zo warm heb, loop ik het liefst de frisse lucht in, ik heb het nl ook een beetje benauwd van die warmte dan....

Nou ja, het zal wel over gaan, maar ik vind het wel grappig, zeker om dat ik aan het begin tot 25 weken juist onder een deken zat, ook toen het buiten 25 graden was...hahahaah gekke zwangere!

gr mama van MD

PS maar wel heel fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben

hihi, hier ook last van een zeer plaatselijke hittegolf. Manlief ook onder het dekbed verstopt en ik lig zonder deken omdat het toch zo warm is in de kamer.... denk alleen in mijn helft van het bed. maar ook op kantoor, ik kan het zo warm krijgen dat ik het liefst in mijn t shirt even buiten ga staan... maar dat lijkt me met dit weer nou ook weer niet heel goed voor me.

hi.

hoe heet het dan waar ik last van heb.
downvliegers, ik heb het juist alleen maar koud de laaste tijd.
ik zit te rillen achter de pc, en als ik dan omhoog kijk naar de termostaat staat daar gewoon 22 º

naja en s'nachts lig ik onder 2 dek bedden.

xx   martine

Terug
Bovenaan