Ineens niet meer ingedaald 40wkn

<p>Hoi, iemand die hier ervaring mee heeft? </p><p>Controle afgelopen dinsdag; netjes ingedaald, gestript. Baby ligt al sinds 30 weken ingedaald. Bij de controle van vandaag is hij ineens niet meer met zn hoofd in m'n bekken vast. </p><p>Ben benieuwd wie dit ook meegemaakt heeft en hoe het toen voor je verliep verder. </p>

Ja, vanaf week 37 ingedaald en bij week 40 niet meer. Hier bleef het helaas van controle tot controle wisselen of hij wel/niet ingedaald lag.
Ik werd met 42 weken ingeleid, helaas kon dat niet met een ballon (dat was wel het plan zoals besproken bij het consult, omdat hij toen wel ingedaald lag) omdat hij tijdens de daadwerkelijke start van de inleiding wederom niet ingedaald lag. Het werd toen een inleiding middels tabletten.

Dat wilde ik nog aan mn bericht toevoegen: ‘niet echt hoopvol’, maar toen had een klein jongetje me nodig.

En nee het is dus zeker niet hoopvol maar helaas wel mijn realiteit. Hopelijk is jouw kindje gewoon weer ingedaald de volgende keer en blijft het daar lekker zitten. Succes en veel sterkte!

Hoi! Ik heb dit ook gehad bij mijn dochter. Op het laatst toen ik moest bevallen daalde ze ineens wel weer goed in, dus er was niks aan de hand ?

Terug
Bovenaan