ineens niet meer misselijk 7 wk

<p>Hoi iedereen,</p><p>Ik ben momenteel 7 w 5d  zwanger. Ik had de dagen ervoor ongeveer 4 dagen hele dag misselijk geweest. Sinds gisteren niet meer misselijk. Ik heb volgende week dinsdag pas mijn eerste echo. Ik maak me best zorgen. </p><p>Hebben mensen hier ervaring mee?</p>

Ik zit nu op ongeveer 6 weken. Heb ook 4 weken lang behoorlijk kwaaltjes gehad die ik ook totaal niet kende van de andere 2 x. En nu ook hele week helemaal niks meer. Over 2 weekjes pas eerste echo staan. Maar zolang geen bloed zie maak ik me niet zo druk. Zelfs als mis gaat kun je er niks aan veranderen.

Misschien kan je je vk bellen voor vroege echo?

Je kan je heel druk maken en dat is logisch maar dat is en niet goed voor je en je baby en je hebt er helemaal niks aan. Het is te hopen dat je straks mooie echo hebt

Jaa dit had ik ook. Ook toevallig rond hetzelfde termijn. Vond dat toen ook doodeng. Maar nu al 23 weken zwanger.
Volgens mijn verloskundige kan je de klachten niet meten aan hoe het met de baby gaat.
Succes!

Ik had dit dus ook precies hetzelfde, zelfs een topic over geplaatst, maakte me zo zorgen, was nergens voor nodig, ben nu 20 weken zwanger van een gezond mannetje ?. Maak je vooral echt geen zorgen, kwaaltjes verdwijnen en komen soms ook weer terug. Zegt echt niks ?

Terug
Bovenaan