Ineens niet meer misselijk

Hoi,

sinds 2 dagen ben ik opeens niet meer zo misselijk. Op zich lekker natuurlijk, maar ik vond het misselijk zijn ook wel een geruststellend gevoel dat het wel goed zat dan. Ben toch wat ongerust. Hebben jullie ook dat je zwangerschapsverschijnselen wisselen?

groetjes Karin

Ik word alleen maar meer moe en heb steeds meer last van steken in mijn buik....m'n litteken van m'n KS trekt ook erg....en ik begin alles steeds beter te ruiken en het opgeblazen gevoel en de misselijkheid nemen ook toe....

Ik zou ook wel blij zijn als ik niet meer zo misselijk was....maar wat je zegt, je kan je er ook zo onzeker door voelen en ongerust worden!

Ik zou proberen er niet teveel aan te denken!

Groetjes Angel

hoi,
ik ben ook zwanger van de 3de.
ik ben opeens heel beroerd geworden bij 7 weken,heb toen zetpillen gehad voor de misselijkheid.bloeddruk was laag.met 9 weken was opeens niet meer misselijk werd toen alleen maar beter.begon weer goed te eten,dus ik knapte steeds meer op.
alleen ik ben erg moe.maar ja de zorg is ook best pittig.ben morgen 15 weken.
de verloskundige vertelde dat de 3de vaak een kado is.
qua klachten.
nou alleen maar mooi.geniet er lekker van.time fly.
gr marjan

Ik snap je onzekerheid. Maar het al dan niet verdwijnen van je verschijnselen zegt niets over het verloop van je zwangerschap. Wanneer je bloedverlies hebt en/of krampen kan dat wel een teken zijn. Eigenlijk is het een vervelende tijd die onzekere 1e 12 weken. Het is zo spannend en onzeker. Het liefste wil je een luikje in je buik zodat je af en toe even kunt gluren.

Hoi Karin,

Heb ik ook vervelend he!
Hoe onprettig het ook is misselijk zijn maakt je zeker als je bang bent.
Ik heb al 3x pech gehad dus ben niet echt heel zeker.
Gelukkig vrijdag weer een echo!
Waneer heb jij weer een echo?

Liefs Pupke
9 weken 4 dagen

Hoi Karin,
Heb ik ook gehad. In een keer was mijn misselijkheid weg, dus toen heb ik maar meteen de verloskundige gebeld, want ik dacht dat er ook wat aan de hand was, maar die zei dat dat voor kon komen. Dus niks om je eigen druk te maken! En ondertussen ben ik al weer regelmatig misselijk geweest.
Heel veel suc6!
Groetjes Lieke

Terug
Bovenaan