Ineens niet meer misselijk

BEn sinds gistermiddag ineens niet meer misselijk...toch vreemd met 7,5 week...herkent iemand dit?
Maak me niet veel zorgen en hoop dat de misselijkheid weg blijft, maar toch in je achterhoofd bedenk je wel wat er allemaal wel niet mis kan zijn!
 
Hoi

Dat je ineens niet meer misselijk bent zegt niets hoor. De één is tot ruim 13 wk misselijk (of de hele zwangerschap) en sommige nooit misselijk geweest.

Ik ben met vlagen misselijk geweest, zo ineens een paar dagen. Dan werd het rustig voor een paar dagen en toen ik dacht dat ik er vanaf was begon het weer hihihi. Geen pijl aan op te trekken.

En dat je zorgen hebt hoort er ook weer bij. Het lichaam en geest doen rare dingen met een zwangere.
 
ik was tot 10 weken zwangerschap alleen maar moe en daarna werd ik pas misselijk, Ben nu 13 weken, af en toe misselijk. Dus het kan ook nog later komen...
 
Het is voor elke vrouw anders. Bij mij hield het 3x rond 9 weken spontaan op. Succes in ieder geval. Heb je al een echo gehad of zit die in de planning binnenkort?
 
neej nog geen echo, en die staat ook nog niet gepland..na 17-08 in ieder geval, dan moet ik naar veloskundige.
Maar maak me niet veel zorgen die irritante kikker in mn keel die ik bij de 2 jongens ook had is weer terug.
Nu genieten van het feit niet meer misselijk te zijn!
 
Hey Miekje,

Ik zou er idd maar van genieten dat je niet meer misseiljk bent! Bij mij was de misselijkheid met pas 14 weken van de ene op de andere dag weg en ben ondertussen gewoon 22 weken zwanger, dus het hoeft zeker geen slecht voorteken te zijn! Succes met je zwangerschap!
 
Voordat ik wist dat ik zwanger was, was ik wel een aantal dagen enorm beroerd. Sinds 2 dagen heb ik helemaal nergens meer last van en ben nu pas 5,5 week zwanger. Even afkloppen dus.....
 
Terug
Bovenaan