ineens niet meer zo misselijk!

Ben heel blij dat ik ineens niet meer zo misselijk ben...maar vind het toch ook wel raar hoor...met 7,5 week.. wel nu krampen wat lijkt op bandenpijn..maar je gaat toch wel denk...zal dit wel goed zijn?

Toch een beetje spannend dus terwijl ik daar helemaal geen last van had.

zijn er nog meer meiden bij wie de kwalen al afnemen?

Groetjes Annemiek

Hoi!
Ben nieuw hier, ook 7,5 week en na het lezen van je berichtje me toch maar aangemeld,
vorig jaar heb ik hetzelfde gehad alleen met 5,2 week en helaas is dit niet goed afgelopen.
wat je ook kunt checken, voel aan je borsten of die nog stevig zijn of alweer zachter, dat was bij mij ook een teken, en ik had zin in koffie.
ben nu constant alles aan het checken, alhoewel ik niet misselijk ben, zou het graag zijn want dan was ik zekerder, hoe raar dat ook klinkt!
natuurlijk hoeft dit niet bij jou het geval te zijn!!
je moet gewoon rustig afwachten en desnoods morgen je verloskundige of huisarts bellen!

ik wens je er heel veel sterkte mee!

KAn wel bellen maar vind het ook weer overdreven...moet trouwens nog wel 2,5 week wachten op afspraak verloskundige...en dan waarschijnlijk nog een tijdje op een echo...!
rMaar mn borsten zijn nog stevig en heb ook nog steeds mn enorm irritante kikker in mn keel.

Ook begint mn zoon nu te spugen dus die extreme misselijkheid kan ook gewoon een griepje zijn geweest.

Wacht wel af en als ik het niet meer trek bel ik gewoon!

Lief dat je even reageerde!

Hee Miekje!

Geen zorgen, heel normaal hoor!

Ik ben nu bijna 8 weken zwanger, en heb ook al zo lang last van bandenpijn. Het lijkt op menstruatiepijn en heb er voornamelijk 's avonds of bij inspanning last van.

En ben woensdag t/m vrijdag supermisselijk geweest en dat is nu ook weer verdwenen als sneeuw voor de zon. Heb met dus vanavond eens lekker laten gaan aan frietjes met veel mayo en stoofvlees!

Geniet van de momenten dat je je goed voelt, en maak je niet ongerust, nergens voor nodig!

liefs,
Juul

Hoi,

Ik was tot vrijdag (toen precies 9wk) super misselijk en nu wordt het in 1x een stuk minder..
Denk eerder dat onze hormoonspiegel wat stabieler is geworden, gelukkig want ik kon erg moeilijk functioneren met die misselijkheid!!

Gr MJ

Moeilijk he die onzekerheid
Ik ben ook de ene dag misselijker dan de andere
ik had net bruinige afscheiding..... ebn gelijk bang
ehb al twee miskramen gehad tussen de andere drie
Maar hopen dat het afscheiding is, bleeh , want ik heb ook wat jeuk
we wachten maar rustig af en hopen dat alles goed mag gaan toch ?
met d edag genieten je kan het toch niet tegenhouden

Terug
Bovenaan