ineens niet misselijk meer

Na twee missed abortions (vruchtje 5 en 6,5 week) weer zwanger, morgen 7 weken. Na veel onzekerheid en twijfels werd ik deze week iets hoopvoller, omdat ik echt de hele dag, maar vooral 's morgens, verschikkelijk misselijk was. Nu was ik gisteren echt de hele dag beroerd en heb tot 1 uur vannacht wakker gelegen van de misselijkheid en nu vanmorgen heb ik nergens meer last van ! Ik baal er zo van; denk dan meteen dat het weer fout is gegaan. We trouwen over drie weken, maar als het weer niet goed is, heb ik daar ook al helemaal geen zin meer in. Herkent iemand dat de misselijkheid ineens weg is, maar dat het toch goed gegaan is? Morgenmiddag heb ik een echo.

Liefs Alexandra

Hoi Alexandra,

Proficiat met je zwangerschap!
Ik begrijp helemaal dat je onzeker bent. Ik had dat ook na mijn miskraam vorig jaar oktober. Na de curretage ben ik meteen weer zwanger geworden. Ik zat me zo te focussen op alle kwaaltjes die ik zou moeten hebben volgens de statistieken...
Nou, ik had dus nergens last van. Was niet misselijk, moe en had ook geen pijnlijke borsten (wat ik bij de 1e zwangerschap wel had!). Het enige dat ik even heb gehad was dat ik veel moest plassen.
En kijk nou, ik ben alweer 33 weken zwanger van een gezond knulletje!
Probeer je dus niet teveel te focussen op die misselijkheid of moeheid. Dat zijn kwalen die je KUNT hebben, maar het hoeft niet. Ik weet dat het niet meevalt na een miskraam om je geen zorgen te maken (ik deed het zelf ook) maar je schiet er helaas niets mee op. Als het misgaat, gaat het mis. Dat kun je niet tegenhouden.
Heel veel succes bij je echo en ik hoop echt voor je dat het nu wel goed gaat.
Enne, fijne bruiloft! Geniet ervan want zo'n dag vliegt voorbij!

Groetjes,
Maike

Hoi Alexandra,

Ik heb precies gehad wat jij noemt.

Ik heb begin april miskraam gehad met 6 weken daarna meteen zwanger en met 7 weken zo misselijk, ik kon 2 dagen mijn bed niet uit komen. dagen later werd het gelukkig wat minder , maar was nog wel erg, hele dag misselijk , kon geen enkele   geur verdragen , een week later werd ik wakker en ik had nergen slast van, kon alles ruiken zonder te kolkhalzen en ik dacht ook meteen het is misgegaan, een week lang nergens last van gehad met 9 weken had ik een echo en toevallig die dag werd ik weer misselijk, maar ik dacht van de zenuwen, bij de echo bleek dat ik gewoon zwanger was, hartje klopte.

misselijkheid verdween weer om weer deze week terug te komen, nu geniet ik van mijn misselijkheidsvrije dagen.

Klachten komen en gaan , soms ben ik erg bermoeid en andere dagen heb ik meer energie.
Met 10 weken heb ik hartje gehoord , dus ik kan nu alleen maar genieten en ik adviseer jou om het zelfde te doen.

Groet,

Nora

Dank voor jullie lieve reacties.
Inderdaad de hele dag niet misselijk geweest. Ik had er flink de balen van. Ik moest vanmiddag met moeder en schoonmoeder mijn trouwjurk passen en moest hier natuurlijk erg gezellig doen. Zij weten van niets. Wel dubbel hoor, want ik voelde me niet blij. Toen ik de jurk besteld zat het dode vruchtje van de vorige miskraam nog in mijn buik en viel ik flauw met jurk en al! Zo is het iedere keer wat. Morgen de echo. Ik hoop dat ik een beetje kan slapen. Jullie horen het nog!

Liefs Alexandra

Hoi Alexandra,
Erg he, die onzekerheid!
Morgen de echo? Dan weet je hopelijk meer!
Ik hoop dat je morgen mag horen dat alles 100% in orde is!
En dan lekker gaan genieten meid!

Succes morgen!

Liefs Janneke

Terug
Bovenaan