ineens niet slapen

Hallo allemaal,

Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Onze dochter is 5,5 maanden en heeft tot 4,5 maanden de nachten lekker doorgeslapen. Ineens wil ze dat niet meer. Ze sliep bij ons op de kamer in een wieg maar omdat ze zo onrustig is, hebben we haar gewoon in haar eigen kamertje gelegd. Hier sliep ze overdag al, zonder problemen. Maar ineens wordt ze midden in de nacht een keer of 6 wakker. Of ze gaat huilen of ze zit lekker te kleppen in het luchtledige. Hebben jullie misschien een idee hoe we haar weer lekker kunnen laten slapen (en ons ook natuurlijk hahaha).
Ze krijgt haar laatste voeding om 20.00 uur. 210 water, 7 scheppen nutrilon 1 en 5 schepjes nutrix. Dit vond het consultatieburo wat veel maar ze drinkt het helemaal op.
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen met wat tips.
Groetjes Esther
 
Een lekker warm badje met lavendel olie en daarna lekker insmeren?
Wat bij mijn beste vriending goed hielp was foto's van papa en mama op het plafond plakken. Als ze dan wakker werd zag ze hun gezicht en kon dan weer verder slapen.
 
5 schepjes nutrix is volgens mij wel erg veel, ik doe er maar twee of drie in. Als ik er meer in doe, moet ze spugen en komen de onverteerde vlokjes er weer uit.
Heeft je kindje geen last van tandjes ? Kwijlt ze veel ?
Wat kan helpen om te slapen is zoals hierboven een badje met lavendel of ismeren met lavendel bodylotion (natusan of zwitsal).
Wat ook kan helpen is een knuffeltje, pas wel op dat ze het knuffeltje niet op gaan eten of bovenop haar gooit.
 
Hoi!

Ik heb net mijn verhaal opgeschreven bij Marianne (Ten einde raad). Misschien heb je daar wat aan????

Wij gebruikten ook Nutrix, maar ben daar nu weer helemaal vanaf. Wel krijgt hij Forte voor de nacht. Maar lees het verhaal even wie weet.....
 
Terug
Bovenaan