Ineens onrustige baby

<p>Onze dochter is 6 weken oud, 2 weken te vroeg geboren. Ze doet het goed en is een tevreden baby. Sinds een paar dagen is ze onrustig en wil vanaf begin van de avond amper nog slapen. <br />overdag slaapt ze in haar bedje, box of kinderwagen als we weg zijn.</p><p>begin van de avond wil ze nergens meer slapen, zelfs niet in onze armen. Ze drinkt om het uur, borstvoeding en blijft veel huilen. Ze heeft weinig last van krampjes.</p><p>wat zou dit kunnen zijn?en hoe hier mee om te gaan?</p>

Misschien clustervoeden? Dat deed mijn dochter rond die leeftijd. Mijn oplossing was haar gewoon bij me houden, samen op de bank. Meestal dronk ze steeds een beetje, rond 10 uur/half 11, als ik ging slapen, kon zij ook naar bed. Ze sliep vrij snel door tot een uur of 7 de volgende dag, blijkbaar had ze die extra melk ‘s avonds gewoon nodig. 
Overigens is ze nu 6 maanden, is haar ritme door haar zelf rustig aan aangepast naar 7 uur naar bed en helaas weer wakker worden ‘s nachts. Google eens op clustervoeden en kijk of je daar in herkend; toegeven is dat makkelijkst. Met een week of 6 worden ze weer een beetje meer mensje en minder slapend molletje.

Sorry dat ik het op deze manier moet doen, maar jij had een tijdje terug op mijn bericht gereageerd (Gonal F gezocht), jij had nog wat over maar ik kan je helaas geen bericht sturen.
Zou je me svp kunnen mailen naar: sal.bloem@hotmail.com
Alvast bedankt!

Terug
Bovenaan