<p>Hallo dames, ik zit even met het volgende;</p><p>Mijn mannetje is nu net 7 maanden oud en kan al een aantal maanden draaien, beide kanten op.</p><p>Sinds een aantal dagen heeft hij besloten dat hij op zijn buik wil slapen maar dit gaat niet heel lekker. Overdag blijft hij gewoon wakker als hij op zijn buik gedraaid is en gaat liggen keten, ondanks dat hij heel erg moe is. In de nachten gaat het iets beter maar moeten wij er ook vaak heen omdat hij vaker wakker wordt en hij bijvoorbeeld zijn hoofd stoot of armpjes door de spijlen steekt (hij kruipt het hele Junior bed door, is nu nog in ledikant vorm, is dus een extra groot bed).</p><p>Hij draait dus zelf naar zijn buik zodra zijn rug het matras raakt.</p><p>Overdag leg ik altijd een zijligkussen erin i.v.m. afplatting maar daar is hij nu veel te sterk voor, hij rolt er zo overheen.</p><p>Ik weet niet zo heel goed wat ik hier mee moet, overdag slapen is nu echt een drama. Moet ik het even laten gaan en kijken of hij zijn draai erin vindt?</p><p>Alvast bedankt voor de reacties ?</p>