Ineens overspoeld door angst

Mandiee

New member
hallo allemaal.

ik ben benieuwd of er dames zijn die het zelfde gevoel hebben gehad en hoe die het ervaren hebben.

wij hebben helaas 2,5 maand geleden een miskraam gehad.

dit was heel erg verdrietig maar we hebben ons er bij neer kunnen leggen dat het niet zo mag zijn. We zijn gewoon door gegaan voor onze kinderwens en mijn cyclus is weer 28 dagen. Nu heb ik ergens deze dagen m'n ei sprong. Heb ovulatie testen gebruikt.

En ineens overspoeld mij het gevoel van wat als je nu zwanger bent.. wat als het nu weer niet goed mag gaan? Neemt dit gevoel het genieten van de zwangerschap weg? Ben er zo mee bezig in m'n hoofd dat de tranen me al in m'n ogen staan...

het kan maar zo zijn dat ik deze maand gewoon weer ongesteld word hoor maar ik heb afgelopen 2 maanden nog niet last gehad van die angst...
 
Hallo Mandiee.
<p style="text-align: left;">Ik zit zelf ook in "angst". 2 miskramen gehad met 8 en 9 weken. De laatste miskraam heeft lang geduurt voordat ik helemaal schoon was. Nu mag het eindelijk weer. Wel weer met hulp vanuit het ziekenhuis (Clomid). Zit ik elke dag te rekenen, heb ik me niet verteld met de dagen dat ik mag gaan testen. Grr maak me zelf helemaal gek! Ik heb deze maand doen temperaturen en ovulatietesten gedaan. Heb mijn eisprong gehad en zit nu op dag 23. Maar omdat ik nooit een regelmatige cyclus heb vind ik het maar lastig wanneer ik kan gaan testen. Ook weer bang voor een teleurstelling. Heb me zelf voor genomen op 30 mei want toen heb ik de eerste miskraam gehad.</p>
 
Verschrikkelijk allemaal!

dat het je zo in je macht heeft. Had het mij ook. Tot deze maand. Nouja minder dan haha Ik werd netjes na 28 dagen ongesteld. En ik had niet veel keus... m'n man moest voor werk een week weg.. gister thuis gekomen. Vandaag gaan we een weekend weg met Fam en slapen we in een stapelbed..

gister was de ovulatie test positief. Gister geklust en dan maar hopen dat het genoeg was. De onmacht dat ik me daar bij neer moet leggen is zo fijn! Maar nu de angst idd wat als ik wel zwanger ben... durf ik me dan uberhaupt nog te bewegen haha

jij hebt er al 2 gehad. Ik kan me niet voorstellen hoe het zou moeten zijn. 1 vind ik al verschrikkelijk!

wat moet de tijd dan lang duren voor je! Ik werd ook gek van die onduidelijkheid van m'n lichaam. Dus was erg blij dat m'n menstruatie weer na 28 dagen kwam en de ovulatie test nu positief is dus ik wss weer over 2 weken zou moeten. Wat hopelijk dan niet gebeurd haah
 
Terug
Bovenaan