Ineens paniek

<p>Sinds een aantal dagen als mijn zoontje  van bijna 3 maanden rustig in zijn bedje of box ligt, lijkt het erop alsof hij ineens een soort paniek aanval krijgt. <br />hij ligt dan gewoon rustig te spelen of te slapen, wanneer hij plotseling lijkt te schrikken en z’n beentje en armen helemaal strekt en gaan trillen en in paniek naar boven kijkt. Zodra ik mijn hand op hem leg is hij gelijk rustig. <br />ik kan hier niks over vinden en het CJG weet hier ook niks over, ik kan pas over een paar dagen terecht bij de huisarts. Ik ben benieuwd of meer ouders hier last van hebben </p>

Ben je inmiddels al wat wijzer?
Zelf herken ik het een beetje en heb ik op dit forum ook een vraag gesteld over nacht angst..
Zou het kunnen dat je kindje die dag veel prikkels te verwerken heeft gehad? Ik heb wel eens gelezen dat kindjes dit allemaal moeten verwerken en soms huilend daardoor wakker kunnen worden.
Ik zat ook nog te denken aan de tip die ik kreeg om je kind altijd wakker weg te leggen. Zo schrikken ze minder als ze wakker worden...

Terug
Bovenaan