Ineens slecht slapen!

Hallo papa's en mama's,

Mijn dochtertje Jolie is nu 10 maanden oud en heeft altijd goed geslapen vaak van 20.00 tot 08.00. Sinds 2 weken is het een drama met naar bed brengen zodra we der kamertje inlopen begint ze al te krijsen en als ik er neer leg raakt ze helemaal overstuur ? t liefst zit ze bij mij en valt ze zo tegen een uur of 23.00 in slaap, en dat iedere avond weer opnieuw ik heb zelfs een nachtje op t logeerbed in haar kamertje geslapen en ze heeft 1 keer bij ons in bed geslapen. Nu is het vreemde dat als ze bij ne ouders is dan is ze de perfecte baby, drinkt alle flessen goed, eet goed alles op en slaapt het klokje rond? ik snap hier niks en word er erg onzeker van...vind ze mij niet leuk of doe ik iets verkeerd?
 
Ik heb even voor je gekeken bij de leeftijd van jouw kind in de oei ik groei app. Die geeft aan dat je kindje in een sprong zit. Als symptoom staat daar inderdaad bij dat ze panisch kunnen worden als je de kamer uit loopt en dat ze zich aan je vast klampen. Als tip staat erbij dat je ze moet geven wat ze vragen. Dus blijf bij dr tot ze slaapt. Sprongetjes zijn niet leuk maar gaan vanzelf weer over. Het ligt dus niet aan jou?
 
De tekst uit de app kan je moet kopiëren. Vast omdat het een betaalde app is. Kost 2 euro ofzo, maar wel aan te bevelen! 
 
De tekst uit de app kan je moet kopiëren. Vast omdat het een betaalde app is. Kost 2 euro ofzo, maar wel aan te bevelen! 
 
De tekst uit de app kan je moet kopiëren. Vast omdat het een betaalde app is. Kost 2 euro ofzo, maar wel aan te bevelen! 
 
De tekst uit de app kan je moet kopiëren. Vast omdat het een betaalde app is. Kost 2 euro ofzo, maar wel aan te bevelen! 
 
De tekst uit de app kan je moet kopiëren. Vast omdat het een betaalde app is. Kost 2 euro ofzo, maar wel aan te bevelen! 
 
 
De tekst uit de app kan je niet kopiëren. Vast omdat het een betaalde app is. Kost 2 euro ofzo, maar wel aan te bevelen! 
 
 
Terug
Bovenaan