Ineens spierpijn aan 1 kant :(

Hey meiden,

phhooee wat gaat het hard he? iedereen die al geniet van zijn prachtige wonder van harte!!!
Vanmorgen vroeg dacht ik even help wat gebeurd hier?

Enorme pijn in mijn buik, zijnkant, op 1plek, een soort kramp wat je in je kuiten ook wel eens hebt ter grote van een vuist maar hoe strek je je spieren in je buik??
Ik wist gelijk dit is geen wee maar wat is het wel? Het ging niet weg. Wist niet hoe ik moest liggen en draaien ging helemaal niet. Dus op mijn andere zij. En ook me nog onder de douch gesleept gelukkig gaf dat rust.
De hele dag op bed. En nu is het over, weg helemaal over.....

Even was ik bang en dacht ik oei gaan we beginnen dan?? Ik moet nog een week ben ik er wel klaar voor hahaahahaha die stomme hormomen.

liefs

ik ken het ook niet... misschien heeft 1 van de andere dames er ervaring mee! haha gek is dat he, dan denk je er helemaal maar klaar voor te zijn ;) ik had dat vorig weekend met flinke voorweeen, toen dacht ik precies hetzelfde als jou haha Toch hoop ik dat je snel de kleine in je armen hebt!

Liefs

hmmmm dat is wel vreemd ja! zelf herken ik het niet als spierpijn... Maar zeer lastig dat je dan ook niet van kan slapen he!

Hier juist vanacht last van een kant een soort steek langs mijn rechterskant van de buik en been... het leek wel of een zenuw knel zat... vreselijk... ik kon pas rond 3 uur slapen...

Hopelijk krijgen we dat niet meer he! en nog ff een weekie volhouden haha..

ik weet niet wat het is maar ken het wel. het voelt als een enorme kramp (net als in je been) en bij mij was het ook aan 1 kant. ik had het toen ik me van mijn ene op de andere zij probeerde te draaien in bed. ik moest ook even wachten en daarna een poosje blijven liggen voordat het weg was.
dacht dat het meer echt kramp was.

het lijkt een beetje op bandenpijn als ik het zo lees.je kunt er zomaar last van krijgen bij een bepaalde beweging. ik heb het ook wel eens in mijn zij of in mijn lies. Dan moet ik me even stil houden en erover wrijven zodat het warm wordt. later trekt het weg.

Terug
Bovenaan