Ineens spugen

A

Anoniem

Guest
Mijn zoon is volgende week een half jaar en ik mocht van het cb al over stappen van nutrilon hypo allergeen1 naar nutrilon standaard 2.
Maar de laatste paar dagen spuugt hij ineens veel meer dan voorheen?
Hiervoor  spuugde hij bijna niet en nu komt er gewoon een hele golf mee terug. Hij huild ook meer dan eerst.
hebben jullie hier ervaring mee? Wie kan mij helpen.

Groetjes Rianne, mama van Thijs

hoi hoi
Wat verevelend dat je zoontje ineens zo spuugt. Ikzelf zou terug overstappen op de preventief h.a als je zoontje het daar beter op deed. Het kan zijn dat hij toch licht allergisch reageert op de normale voeding, waarin de eiwitten dus niet verteerd zijn, wat bij de preventieve voeding dus wel zo is. Het c.b geeft wel meer rare adviezen, gewoon je gevoel volgen en als je zoontje het op die andere voeding goed deed, waarom zou je dan overstappen??Zie ook mijn topic voor suuz 82 daar staat meer over voeding en allergie e.d. Sterkte ermee, en geef je zoontje een dikke knuf, hopelijk is het spugen gauw weer over....

liefs xx
liekje mama van Joy en Reana

is er geen nummer 2 van de melk die je eerst gebruikte ?

Ik had namelijk eerst Nutrilon Omneo 1, omdat hij zoveel spuugde en last van krampjes had en ben nu gewoon overgegaan op Omneo 2 en niet naar Standaard.

het is wel een drastische overstap van h.a. 1 naar normaal 2.2 is al zwaarder en normaal is helemaal 3 keer zwaarder dan h.a..dat kan dat lijfje niet van vandaag op morgen verteren.ik zou snel terug gaan naar h.a.,en dan nr 2.evt. licht mengen met de normaal,om die op te maken.
groetjes karin

Terug
Bovenaan