ineens twijfel over onze jongensnaam!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Lees met regelmaat mee hier, maar nu zou ik graag jullie advies willen. Wij waren helemaal uit onze naam, maar ineens slaat de twijfel toe!

Dus graag jullie eerlijke mening :). Welke naam is leuker Thijn of Naud?
Wij wilde eigenlijk geen top nogwat naam, dat Thijn toch eigenlijk wel is, maar we zijn bang dat Naud weer te apart is....

Dus wie helpt ons over de streep trekken?

hoi!

Wat vervelend lijkt me dat. Maar kan het me wel voorstellen hoor!
Je wil je kind gewoon de mooiste naam geven.

Ik ga persoonlijk voor Thijn. Weet niet of je er wat aan hebt hoor.
Ik vindt Naud tja, weet niet niet leuk genoeg of zo??

Succes en laat het nog effe weten
mama natas

het blijft moeilijk een naam te kiezen voor je kind. hij (of zij) zit er toch een heel leven aan vast. je wilt met zoveel dingen rekening houden en eigenlijk moet het ook gewoon iets van jezelf zijn (en je partner natuurlijk).
Ik sta op het punt van ontploffen en bij ons zijn ook nog steeds twijfels. Wij kunnen ook niet  kiezen. Bij onze eerste zoon hadden wij ook 2 namen, maar daar was er toch wel echt 1 favoriet en toen de kleine werd geboren was het meteen duidelijk en hebben we niet meer getwijfeld,  Christijan was echt de naam die bij hem hoorde (al ging mijn voorkeur in eerste instantie uit naar sebastiaan).  
Dus ook al weet je het nu niet, straks als je je hummeltje in je armen hebt weet je welke naam hem past.  

Maar als  je het toch vraagt: ik vindt persoonlijk Thijn het leukst. (maar ja, dat vindt ik en wie ben ik?!)

veel succes met de laatste loodjes en geniet.    

Ik las even met jullie mee (hoop dat je het niet erg vind) en wou je de volgende dingen nog meegeven:

Ik zou als je voor Naud kiest, eerder kijken naar Naut. Dat vind ik persoonlijk leuker. En bij Thijn, zou ik misschien kiezen voor Tijn. Volgens mij niet eens een naam die je superveel hoort. Ik zou denk ik voor Naud/Naut gaan.

Groetjes, Miriam
mama van Hugo 15 maanden

Hallo,

Ik vind zelf Thijn leuker, maar Naud vind ik ook wel leuk moet ik zeggen. Die hoor je wat minder vaak.

Succes ermee

groetjes Empe

hoi hoi
ja ik ga dan toch voor noud,ik hou wel van apparte namen.
mijn kinderen heten denise,leon,melody,cj,en kenji en deze gaat indy heten.
succes met je keuze.
liefs sil

Terug
Bovenaan