Ineens uitgeput

Hoi medezwangeren,
Ik ben bijna 23 weken zwanger en tot nu toe erg fit geweest, dat is heel prettig als je ook al een kleintje hebt rondlopen.Van de week was ik ineens, vanuit het niets, doodop. Echt uitgeput! Het werd me een beetje wazig voor m'n ogen en ik begon heel erg te zweten. Ik kon niet anders dan op de bank gaan liggen, m'n zoontje begreep er niets van. Ik was in dubio of ik m'n moeder moest bellen of ze m'n zoon wilde halen, maar na 10 minuten ging het ineens beter. Gelukkig. Wel ben ik een dutje gaan doen toen m'n zoon ook naar bed ging.
Heeft iemand hier ervaring mee, het kwam zo plotseling opzetten dat ik er ook een beetje van schrok.

 
Hoi hoi

Ik moet zeggen dat ik dit van de week ook gehad heb!
Op mijn werk echt vervelend maar ik ben nog in afwachting of ik zwanger ben... Dit heb ik wel ook in december regelmatig gehad toen ik erachter kwam dat ik zwanger was helaas is dat geëindigd in een miskraam...

Daarom heb ik nu goede hoop dat ik weer in verwachting ben :)

Groetjes

Annemarie
 
Ik hoop met je mee Annemarie!
Vermoeidheid is wel een heel bekende kwaal in het eerste trimester, maar ik heb er tot nu toe nog helemaal geen last van gehad. Misschien toch een beetje meer om mezelf denken.
Ik hoop dat je snel een test kunt doen met positief resultaat. Groetjes
 
Bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook last van gehad. Ik kon werkelijk niets meer. Als ik vrij was, of mij ziek had gemeld, Lag Ik de hele dag op bed of op de bank, 2e zwangerschap heeft mijn dochter heel wat tv gekeken en peuterpotjes gegeten... En dat terwijl ik momenteel niet op mijn stil kan zitten en erg druk ben. Beide keren was ik mijzelf helemaal kwijt, en ik zie dat nu weer zo tegenop, want de laatste dagen ben ik wat minder fit dan anders.
 
Ik ben inmiddels in verwachting :)
6 weken en 2 dagen...
Ja ik ben ook hondsmoe... Moet zeggen nu ik vakantie heb dat het een stukje beter gaat :-D
Dus ik hou het rustig zeker met deze hitte!!

Succes!
 
Hoi Marijke,
Ik begreep van mijn verloskundige dat onze bloeddruk rond de 24e week het laagst is, dit kan heel goed het gevoel van slapte, duizeligheid, moeheid verklaren. Ik heb het ook (eind wk 23)!Mocht het aanhouden zou ik idd even navragen voor ijzer oid.
Goed naar je lichaam luisteren en toegeven aan wat het verlangt. Is natuurlijk moeilijk met een rondrennend kind maar toch...
Groetjes Anne
 
@annemarie31Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
@Sparkle, het gaat veel beter. Waarschijnlijk at ik veel te weinig, ik heb het nog een keer gehad en toen overleg gepleegd met de verloskundige. Een ontbijtje van twee crackers en dan pas 5 uur laten wat eten was niet zo'n goed idee..:) Nu eet ik iedere twee uur sowieso iets en sindsdien geen last meer van gehad! Nog wel af en toe ineens heel moe, maar niet meer licht in m'n hoofd!

Dank voor jullie reacties!
 
Terug
Bovenaan