Ineens veel bruin bloedverlies ruim week voor NOD

<div class="”card-avatar" data-v-0bb4dad0="””" data-v-3d1a9592="””"><div class="”left”" data-v-0bb4dad0="””"><div class="”details”" data-v-0bb4dad0="””"><div class="”name" data-v-0bb4dad0="””"><div class="”details”" data-v-0bb4dad0="””"><div class="”text-subtitle-1″" data-v-0bb4dad0="””">Hoi Hoi,</div><div data-v-0bb4dad0="””"> </div></div></div></div></div></div><div class="”html-content" data-v-e6845112="””" data-v-3d1a9592="””">Heeft hier toevallig iemand ervaring mee?</div><div data-v-e6845112="””" data-v-3d1a9592="””"> </div><div class="”html-content" data-v-e6845112="””" data-v-3d1a9592="””">Heb cyclussen van 30 dagen met de ei rond dag 20. Ik zit vandaag op dag 24. Gisteravond gevoel van menstruatiestreken. En heel klein beetje bloed met slijm.</div><div data-v-e6845112="””" data-v-3d1a9592="””"> </div><div class="”html-content" data-v-e6845112="””" data-v-3d1a9592="””">Vanmorgen op de wc viel er gewoon een lading bruin bloed uit. Tampon in, en na ruim een uur verwisselen. Dus helemaal vol alleen donker bruin bloed. (Sorry klinkt nasty) net weer verwisseld, en toen zat er bijna niks meer aan.</div><div data-v-e6845112="””" data-v-3d1a9592="””"> </div><div class="”html-content" data-v-e6845112="””" data-v-3d1a9592="””">Word ik dan nu al ongesteld?? Ik moet het afwachten om te zien of het door zet. Maar raar is het wel.</div><div data-v-e6845112="””" data-v-3d1a9592="””"> </div><div class="”html-content" data-v-e6845112="””" data-v-3d1a9592="””">Vorige maand tarwekiemolie geslikt. Meteen erna mee gestopt. Voelde niet fijn. Verder slik ik nu 5 maanden teunisbloemolie en stop daar op dag 20 van de cyclus mee. In het begin was ik namelijk heel onregelmatig ongesteld. En met de teunisbloem netjes iedere keer 30 dagen.</div><div data-v-e6845112="””" data-v-3d1a9592="””"> </div><div class="”html-content" data-v-e6845112="””" data-v-3d1a9592="””">NOD staat pas op 1e kerstdag?(over 9 dagen) Dus…</div><div data-v-e6845112="””" data-v-3d1a9592="””"> </div><div class="”html-content" data-v-e6845112="””" data-v-3d1a9592="””">iemand ervaring? Innesteling lijkt me wat teveel (en te donker) bruin bloed</div>

Geen idee, sorry! Wel benieuwd naar je ervringen met tarwekiemolie en met name de reden waarom je er direct weer mee bent gestopt? 

Ik ben nu voor de derde keer zwanger en bij alledrie eerst 4 dagen bruin bloed gehad en daarna na een week positief getest. Ik ben eigenlijk dit keer door mijn bruin bloedverlies achtergekomen dat ik zwanger ben. Ik zou nog even een week wachten en dan testen. Tenmimste als je menstruatie niet doorzet

@x-marina
Teunisbloemolie slik ik nu 40 maanden. mijn cyclus was heel onregelmatig. en met de teunisbloem is die nu netjes iedere keer 30 dagen.
Over tarwekiemolie las ik goede verhalen. ook wat minder goede. dus ik dacht, ik ga het gewoon proberen. mn cyclus was 32 dagen, maar ik werd zo mega ongesteld. kon na een uur weer een nieuwe tampon in doen. Dus heb het idee dat mijn slijmvlies goed is. En had er gewoon geen goed gevoel mee bij. dus meteen gestopt.
ik las dat als je normaal tot zwaar ongesteld bent, je geen tarwekiemolie moet gebruiken. alleen als je licht ongesteld bent. 

@Arimira 
Klinkt hoopvol. ondanks het bij iedereen anders is. En ik verder geen symptomen heb. voor mijn gevoel moet ik het echt aan mijn borsten voelen. 
Maar zit nu op dag 26. vandaag met afvegen weer wat bruin. iedere keer wel het gevoel dat er een lading uit kwam, maar was dus niet zo.
Vooral zoveel bruin bloedverlies vond ik op dag 24 van de cyclus raar.  en sinds woensdag ook continu menstruatiekrampen.
Nog een week tot de NOD.

Kan nog beide kanten op... zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar dat hoeft niet.
Mocht je dit vaker krijgen, zou ik wel even naar de huisarts gaan

@bezig bijtje,
verwacht dat de menstruatie door gaat zetten. 4/5 dagen eerder dan normaal. maar had net ook wat helder bloed erbij zitten. dus geloof niet meer in een innestelling.

Kan idd beide kanten uit . Maar in mijn ervaring was dit niets elke maand heb ik bruinverlies en dit zonder patroon . Mijn dokter zegt dat dit kan komen door schommelingen in de hormoonhuishouding. Maar ik hoop voor jou op een innestelingsbloeding! 

Terug
Bovenaan